Кріплення вантажів - робота берегових докерів

Міжнародна федерація транспортників (ITF) і Європейська федерація транспортників (ETF) закликають операторів суден повернути роботи з кріплення вантажів береговим докерам.

11 лютого з зареєстрованого в Нідерландах контейнеровозу OOCL Rauma впало за борт сім контейнерів під час шторму при переході з Котки, Фінляндія, в Роттердам в Нідерландах.

Обізнані джерела в галузі судноплавства повідомляють, що оператор судна базується у Гонконгу, це «Східна заокеанська контейнерна лінія» (OOCL), що належить нідерландській компанії JR Shipping BV. Кріплення та найтовка контейнерів на борту судна, розрахованого на 1425 20-футових контейнерів, часто виконується екіпажем судна в фідерної торгівлі Північної Європи.

1 січня 2020 року в Європі вступили в силу нові правила, що містяться в суднових колективних договорах, згідно з якими роботи із кріплення контейнерів зобов'язані виконувати берегові докери.

«Судна, на яких не виконано належне кріплення контейнерів, становлять небезпеку не тільки для екіпажу судна, але і для морського середовища. Судна в наші дні і так експлуатуються з недоукомплектованим екіпажем, і у моряків достатньо роботи, тобто їх завдання - безпечна доставка судна з порту в порт. Втома вже стала небезпечною реальністю в житті моряків на суднах », - сказав Нік Штам, віце-голова секції докерів МФТ.

ITF і ETF ясно, що кріплення вантажів на борту контейнеровозів повинні виконувати докери. Чисельність екіпажів на торгових суднах європейського узбережжя не достатня для того, щоб гарантувати безпеку судна, якщо на моряків покладаються обов'язки із кріплення вантажів на борту.

Вимоги, які ставляться до моряків операторами суден, є необг'рунтованими і не враховують обов'язкові години відпочинку. Втомлені члени екіпажу припускаються помилок, а коли контейнери погано закріплені на борту, трапляються аварії, що створюють небезпеку для судноплавства, для морського середовища і життя.

«Так званим відповідальним судновласникам слід переглянути свої дії, які піддають нас усіх ризику. У судноплавства вже погана репутація, а подібні інциденти тільки зміцнюють громадську думку. Кріплення вантажів і найтовка - небезпечна робота, і її повинні виконувати професійні докери », - додав Нік Штам.

Джерело: https://www.itfglobal.org/…/itf-and-etf-call-upon-ship-oper…

Більше новин з тегом #ITF

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

ITF: Кількість залишених моряків у 2025 році може перевищити рекорд 2024-го

Згідно з новими даними, опублікованими Міжнародною федерацією транспортників (ITF), кількість випадків залишення суден зросла майже на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Німецька профспілка ver.di висловила щирі співчуття у зв’язку з ракетним ударом по терміналу HHLA в Одесі

Трагедія 23 травня на контейнерному терміналі HHLA в Одесі, коли внаслідок варварського ракетного обстрілу, здійсненого росією, загинули троє і були поранені восьмеро спілчан ПРМТУ, не залишила байдужими міжнародну спільноту. У листі солідарності братська профспілка ver.di висловила глибокі співчуття родинам загиблих та підтримку всім, хто постраждав у результаті цієї жорстокої атаки.

Дякуємо за звернення!