Дванадцять років тому Абдул Нассер Салех приступив до своїх обов'язків механіка на судні Al Maha. Після цього він застряг на борту цього судна на шокуючий термін - 4 000 днів.
Наприкінці свого тяжкого випробування Абдул, громадянин Сирії, мав заборгованність заробітної плати понад 178 000 доларів США, яку він не отримував протягом дев'яти років — але він знав, що якщо покине борт, то навряд чи коли-небудь побачить хоч один цент.
Судно зайшло в порт Джидда в червні 2022 року. ITF закликала морську владу Саудівської Аравії - як єдину надію і останню інстанцію — покласти край стражданням Абдула, викликаним роками грубої недбалості з боку судновласника, компанії Abalkhail Marine Navigation, і повною нездатністю Танзанії виконати свій обов'язок як держави прапора — країни, де зареєстровано судно.
На щастя, в березні 2024 року справа зрушила з мертвої точки, і в квітні Абдулу повернули його життя.
«Я був у жахливому становищі. Умови життя були вкрай поганими. І навіть це не можна порівняти зі стресом, який пережив я і моя сім'я», — сказав Абдул в інтерв'ю для ITF. — Уявіть собі відсутність годувальника сім'ї, який не може надати їм ні моральної, ні фізичної підтримки. У мого сина стався серцевий напад, а у дружини - нервовий зрив. А я не міг їм ніяк допомогти».
«Історія Абдула Нассера Салеха є яскравим прикладом того, що не мало б ніколи статися, — сказав Мохамед Аррачеді, координатор мережі ITF проти зручних прапорів в арабському регіоні та Ірані. — У ITF ми ніколи не приймемо випадок залишення моряка як одну з допустимих речей. Ми також не сприймаємо безкарність, з відчуттям якої деякі судновласники жахливо ставляться до своїх екіпажів, ніби це нормально. Я раджу кожному моряку, який працює на суднах в арабському світі, з будь-якою проблемою, звертатися до ITF, щоб отримати допомогу і захистити свої права».
https://www.itfseafarers.org/en/news/seafarer-free-after-12-years