12 років рабства на судні — Абдул Нассер Салех нарешті вдома

Дванадцять років тому Абдул Нассер Салех приступив до своїх обов'язків механіка на судні Al Maha. Після цього він застряг на борту цього судна на шокуючий термін - 4 000 днів.

Наприкінці свого тяжкого випробування Абдул, громадянин Сирії, мав заборгованність заробітної плати понад 178 000 доларів США, яку він не отримував протягом дев'яти років — але він знав, що якщо покине борт, то навряд чи коли-небудь побачить хоч один цент.

Судно зайшло в порт Джидда в червні 2022 року. ITF закликала морську владу Саудівської Аравії - як єдину надію і останню інстанцію — покласти край стражданням Абдула, викликаним роками грубої недбалості з боку судновласника, компанії Abalkhail Marine Navigation, і повною нездатністю Танзанії виконати свій обов'язок як держави прапора — країни, де зареєстровано судно.

На щастя, в березні 2024 року справа зрушила з мертвої точки, і в квітні Абдулу повернули його життя.

«Я був у жахливому становищі. Умови життя були вкрай поганими. І навіть це не можна порівняти зі стресом, який пережив я і моя сім'я», — сказав Абдул в інтерв'ю для ITF. — Уявіть собі відсутність годувальника сім'ї, який не може надати їм ні моральної, ні фізичної підтримки. У мого сина стався серцевий напад, а у дружини - нервовий зрив. А я не міг їм ніяк допомогти».

«Історія Абдула Нассера Салеха є яскравим прикладом того, що не мало б ніколи статися, — сказав Мохамед Аррачеді, координатор мережі ITF проти зручних прапорів в арабському регіоні та Ірані. — У ITF ми ніколи не приймемо випадок залишення моряка як одну з допустимих речей. Ми також не сприймаємо безкарність, з відчуттям якої деякі судновласники жахливо ставляться до своїх екіпажів, ніби це нормально. Я раджу кожному моряку, який працює на суднах в арабському світі, з будь-якою проблемою, звертатися до ITF, щоб отримати допомогу і захистити свої права».


https://www.itfseafarers.org/en/news/seafarer-free-after-12-years

Більше новин з тегом #В світі

Українські курсанти морських закладів освіти склали ЄДКІ за кордоном

Усі тимчасові екзаменаційні центри за кордоном успішно завершили проведення Єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ). Явка була відмінною — усі, хто прийшов на іспит, мали змогу без перешкод його скласти.

Перевтома моряків під час рейсу — прямий ризик для безпеки судноплавства

У Норвегії другому помічнику капітана контейнеровоза NCL Salten висунуто звинувачення у недбалості під час несення вахти, що призвела до посадки судна на мілину поблизу Тронхейма.

Всесвітній день охорони праці

Сьогодні світ відзначає Всесвітній день охорони праці, і цього року девізом стало гасло: «Революційні підходи до здоров’я і безпеки: роль ШІ та цифровізації на роботі».

Досягнуто домовленості про підвищення мінімальної зарплати для моряків

Міжнародна організація праці (МОП) завершила останній раунд переговорів щодо мінімальної ставки заробітної плати для позиції Able Seaman на засіданні Підкомітету із заробітної плати моряків Об'єднаної морської комісії (JMC), яке відбулося в Женеві 14 і 15 квітня 2025 року.

Дякуємо за звернення!