«Ракета вибухнула у 500 метрах від нашого судна»

Розповів член екіпажу судна PINOCCHIO, атакованого хуситами

12 березня єменські хусити обстріляли ракетами контейнеровоз PINOCCHIO (IMO 9400112) під прапором Ліберії у Червоному морі.

Тоді по судну було випущено дві протикорабельні ракети з території Ємену. Постраждалих внаслідок атаки не було, судно також не отримало ушкоджень.

На той час на борту перебували четверо українців, серед яких – член ПРМТУ, з яким Профспілка перебувала на зв’язку.
«У наш бік було зроблено два постріли. Перший – приблизно за 80 миль від Ємену, коли ми були у Червоному морі. Ракета не долетіла і вибухнула метрів за 500 від нас. З нами зв'язалися військові, підтвердили атаку, і ми почали рухатись зигзагами, – розповідає моряк. – У небо підняли винищувач, згодом до нас приєднався військовий корабель для супроводу. Ми рухалися з різною швидкістю. З моменту першої атаки ми, маневруючи, пройшли Червоне море, Баб-ель-Мандебську протоку, і через 14 годин по нас запустили другу ракету. Її військові збили буквально перед нами. Весь час ми рухалися вздовж Сомалі, щоб до нас не дістали ракети».
Моряків списали в Омані, на судно сіли росіяни та пакистанці, і воно вирушило зворотним маршрутом.

В свою чергу, ПРМТУ ще раз привертає увагу моряків, судна яких слідують в Червоне море.

▪️ В умови, що існують для визначеної IBF Зони високого ризику для південної частини Червоного моря та Аденської затоки, включено право моряків відмовитися від заходу в цю зону з репатріацією за рахунок компанії та компенсацією в розмірі двомісячної базової заробітної плати.

▪️ Компенсація не застосовується, якщо моряка переводять на інше судно, що належить або пов’язане з тим самим власником/менеджером, на ту саму посаду, заробітну плату та всі інші умови. Під час переходу, моряк не втрачатиме доходи або прав, і компанія нестиме відповідальність за всі витрати, в тому числі на проживання під час переходу.

▪️ Моряки повинні повідомити про рішення щодо репатріації за 7 днів до заходу в зону ризику, враховуючи логістичні обмеження проходу та складність сприяння висадки в безпечному порту та репатріації в цьому районі.

▪️ У разі, якщо судно, яке не планувало проходити через зону високого ризику, але отримало вказівку перетнути її протягом семиденного терміну попередження, моряки мають право відмовитися від заходу в цю зону, бути репатрійованими за рахунок компанії та отримати компенсацію в розмірі двомісячної базової заробітної плати.

Докладніше - на нашому сайті: https://mtwtu.org.ua/news/spilna-zaava-miznarodnoi-federacii-transportnikiv-ta-spilnoi-peregovornoi-grupi

Більше новин з тегом #В світі

Мандрівка «Потяг пам’яті»

ETF (Європейська федерація транспортників) та Friedrich-Ebert-Stiftung (Фонд Фрідріха Еберта) організували унікальну навчальну подорож для молодих профспілківців з метою вивчення історії Голокосту, аналізу подій сучасності та виховання нового покоління лідерів, здатних будувати демократію та захищати права людини.

Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. Судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

Опитування: ваш голос має значення!

Жінки становлять лише приблизно 2% світової морської робочої сили.

ПРМТУ представила Україну в Програмі розвитку портових працівників

За сприянням Профспілки робітників морського транспорту України, ПРМТУ та ДП «Адміністрація морських портів України» представили Україну в Програмі розвитку портових працівників (при обробці насипних вантажів) — Portworker Development Programme in Bulk Terminals (PDPII), запровадженій Міжнародною організацією праці. Навчання проходило на базі Корейського портового навчального інституту Бусану, який є найкращим експертним закладом з підготовки портових працівників в Кореї.

Дякуємо за звернення!