Спільна заява Міжнародної федерації транспортників та Спільної переговорної групи

Соціальні партнери Міжнародного переговорного форуму (IBF) все більше занепокоєні діями хуситів, які загрожують безпеці транзитних суден та моряків.

Після тривалих інцидентів у південній частині Червоного моря та Аденській затоці 7 лютого 2024 року Комітет зон бойових операцій IBF (IBF WOAC) погодив додаткові заходи для підтримки безпеки та добробуту моряків.

Після попередньої спільної заяви, на жаль, конфлікт у регіоні загострився, а напади на комерційні судна стали значно складнішими.

У відповідь на ці напади WOAC IBF погодився розширити зону підвищеного ризику, включивши до неї Аденську затоку та прилеглі води.

Крім того, WOAC IBF погодився включити в існуючі умови для визначеної IBF Зони високого ризику для південної частини Червоного моря та Аденської затоки право моряків відмовитися від заходу в цю зону з репатріацією за рахунок компанії та компенсацією в розмірі двомісячної базової заробітної плати.

Компенсація не застосовується, якщо моряка переводять на інше судно, що належить або пов’язане з тим самим власником/менеджером, на ту саму посаду, заробітну плату та всі інші умови. Під час переходу, моряк не втрачатиме доходи або прав, і компанія нестиме відповідальність за всі витрати, в тому числі на проживання під час переходу.

Рішення про надання морякам права відмовитися від заходу було нелегким кроком, оскільки це може негативно вплинути на світову торгівлю, але безпека моряків має першорядне значення.

Співпраця між місцевими та міжнародними урядами, державами прапора, портами та аеропортами буде мати вирішальне значення для безпечної та швидкої репатріації моряків, якщо вони цього вимагатимуть. Моряки повинні повідомити про своє рішення за сім днів до заходу в зону, враховуючи логістичні обмеження проходу та складність сприяння висадки в безпечному порту та репатріації в цьому районі.

Моряки, які перебувають на борту суден у зоні високого ризику або мають пройти транзитом у зону високого ризику протягом семи днів із дати публікації, не зможуть скористатися своїм правом на репатріацію.

У разі, якщо судно, яке не планувало проходити через зону високого ризику, але отримало вказівку перетнути її протягом семиденного терміну попередження, моряки мають право відмовитися від заходу в цю зону, бути репатрійованими за рахунок компанії та отримати компенсацію в розмірі двомісячної базової заробітної плати.

Незалежно від домовленостей між соціальними партнерами, безпека моряків є глобальною відповідальністю, яка вимагає глобальних рішень. Таким чином, WOAC IBF закликає міжнародну спільноту співпрацювати з місцевими органами влади в регіоні для підтримки міжнародного судноплавства та забезпечення безпеки моряків, щоб судна могли проходити без загрози та агресії, як це повинно бути згідно з міжнародним правом.

Крім того, WOAC IBF рішуче засуджує дії хуситських сил, які 19 листопада 2023 року захопили автомобілевоз Galaxy Leader, екіпаж якого досі утримується в заручниках. Соціальні партнери закликають всі уряди, які зацікавлені в міжнародному судноплавстві, зробити все можливе, щоб забезпечити негайне звільнення судна Galaxy Leader і його екіпажу, а хуситів - негайно припинити подальшу ворожу діяльність.


https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/9VmdGVFdbRFC...

Більше новин з тегом #Моряки

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

«Ракета вибухнула у 500 метрах від нашого судна»

Розповів член екіпажу судна PINOCCHIO, атакованого хуситами

Залишення моряків – ганебне явище сучасної морської індустрії

Судновласники дедалі частіше залишають моряків напризволяще на борту суден, іноді на місяці, а то й роки.

Дякуємо за звернення!