ПРМТУ та ver.di провели семінар для докерів

Сучасні автоматизовані технології обробки вантажів у морських портах та вимоги до підготовки портових працівників обговорили сьогодні на докерському семінарі, організованому Профспілкою робітників морського транспорту України та німецькою профспілкою ver.di.

Участь у заході взяли Майя Швігерсхаузен-Гют, в.о. Голови морської секції ver.di, Сусана Перейра Вентура, начальник відділу угод ver.di, Томас Менджик, голова ради робочих контейнерного терміналу Альтенвердер HHLA, українські докери та профактивісти морських навчальних закладів із Херсону та Чорноморська. Модерував семінар Голова ПРМТУ Олег Григорюк.

Закордонні партнери та колеги ділилися досвідом європейських профспілок. Зокрема, говорили про автоматизацію на прикладі портів Німеччини.

«Є два підходи до автоматизації. Люди або намагаються якось вплинути і вбудуватися у цей процес, або намагаються чинити опір і боротися з ним. Як свідчить досвід, ніхто з тих, хто боровся, не виграв. Рішення, що стоять за автоматизацією, приймаємо не ми, а компанії. І ми зрозуміли, що якщо ми не можемо з цим процесом боротися, нам треба якимось чином використати його для себе, щоб забезпечити людям найкращі умови праці. Якби нас запитали, що б ми хотіли змінити, якби можна було повернути час назад, впевнено можу сказати: ми раніше почали б реагувати, пояснювати членам профспілки, що відбувається і які можна з цього винести переваги», - зазначила Майя Швігерсхаузен-Гют.

Більше новин з тегом #ITF

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Дякуємо за звернення!