ПРМТУ та ver.di провели семінар для докерів

Сучасні автоматизовані технології обробки вантажів у морських портах та вимоги до підготовки портових працівників обговорили сьогодні на докерському семінарі, організованому Профспілкою робітників морського транспорту України та німецькою профспілкою ver.di.

Участь у заході взяли Майя Швігерсхаузен-Гют, в.о. Голови морської секції ver.di, Сусана Перейра Вентура, начальник відділу угод ver.di, Томас Менджик, голова ради робочих контейнерного терміналу Альтенвердер HHLA, українські докери та профактивісти морських навчальних закладів із Херсону та Чорноморська. Модерував семінар Голова ПРМТУ Олег Григорюк.

Закордонні партнери та колеги ділилися досвідом європейських профспілок. Зокрема, говорили про автоматизацію на прикладі портів Німеччини.

«Є два підходи до автоматизації. Люди або намагаються якось вплинути і вбудуватися у цей процес, або намагаються чинити опір і боротися з ним. Як свідчить досвід, ніхто з тих, хто боровся, не виграв. Рішення, що стоять за автоматизацією, приймаємо не ми, а компанії. І ми зрозуміли, що якщо ми не можемо з цим процесом боротися, нам треба якимось чином використати його для себе, щоб забезпечити людям найкращі умови праці. Якби нас запитали, що б ми хотіли змінити, якби можна було повернути час назад, впевнено можу сказати: ми раніше почали б реагувати, пояснювати членам профспілки, що відбувається і які можна з цього винести переваги», - зазначила Майя Швігерсхаузен-Гют.

Більше новин з тегом #ITF

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Команду ITF Інспекторату розширено: напоготові до роботи

Ще одинадцять інспекторів ITF пройшли вступну програму, яка відбулася в ITF House в Лондоні, Великобританія. Зараз вони вже цілком готові до виконання своїх нових обов'язків і боротьби за права моряків у всьому світі, сприяючи зміцненню солідарності з міжнародними профспілками та зацікавленими сторонами морської галузі.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Залишення моряків – ганебне явище сучасної морської індустрії

Судновласники дедалі частіше залишають моряків напризволяще на борту суден, іноді на місяці, а то й роки.

Дякуємо за звернення!