Телемедицина на судні

До ПРМТУ звернувся моряк, який запевнив, що судновласник нехтував правилами телемедицини на борту та не надав гідну медичну допомогу своєчасно.

Щоб подібна ситуація не сталася з вами, ми дізналися у доктора медичних наук, професора Українського НДІ медицини транспорту Олександра Ігнатьєва, як на практиці повинна діяти телемедицина.

Телемедицина - є однією із п’яти обов’язкових складових забезпечення медичної допомоги на судні. Дослідження демонструють: 60% випадків, які, теоретично, потребують евакуації моряка, можливо вирішити за допомогою телемедицини, ще 20% випадків можливо владнати без заміни екіпажу.

Відповідальність за наявність усіх необхідних ліків, препаратів несе судновласник, а ось за своєчасне та ефективне залучення лікарів телемедицини – капітан або уповноважена особа.

В кожній країні існує служба морської телемедичної допомоги (Telemedical advice service - TMAS). На визначення мінімального пакету ліків, регуляцію перевірок здоров’я моряків впливає нормативна база країни, в якій функціонує TMAS, бо дана служба виникає як реалізація вимог законодавства. Втім, це не впливає на спільну та єдину мету - якомогашвидше надати медичну консультацію моряку, а також прописати план дій: чи потрібна допомога на березі, чи необхідна евакуація тощо.

Якщо судновласник, намагаючись заощадити, користується лише послугами телемедицини, а не відправляє моряка на берег для огляду спеціаліста, вам негайно треба звернутися до інспекторів ITF. Саме вони допоможуть вам вирішити проблему.

Контакти усіх інспекторів ITF можна знайти за посиланням: https://www.itfseafarers.org/en/look-up

Крім того, існує додаток ITF SEAFARERS, завантаживши який, перелік інспекторівITF буде завжди під рукою, адже він працює без Інтернету.

Більше новин з тегом #ITF

Мирна праця — під обстрілами: росія вбила портовика, члена ПРМТУ

Сьогодні внаслідок ракетного удару, завданого росією по контейнерному терміналу HHLA в Одесі, загинули три працівники порту, члени Профспілки робітників морського транспорту України. Ще шестеро отримали поранення.


Перевтома моряків під час рейсу — прямий ризик для безпеки судноплавства

У Норвегії другому помічнику капітана контейнеровоза NCL Salten висунуто звинувачення у недбалості під час несення вахти, що призвела до посадки судна на мілину поблизу Тронхейма.

Глобальна кампанія ITF проти «зручних» прапорів та портів

Після роботи Комітету секції моряків ITF у Барселоні відбулися засідання Керівної групи Комітету справедливої практики (Fair Practices Committee Steering Group, FPCSG).

Важливі міжнародні рішення для українських транспортників

У Барселоні відбулися важливі зустрічі в межах діяльності Міжнародної федерації транспортників (ITF). Засідання Комітету секції моряків ITF передувало зустрічі Керівної групи Комітету справедливої практики ITF.

Дякуємо за звернення!