Телемедицина на судні

До ПРМТУ звернувся моряк, який запевнив, що судновласник нехтував правилами телемедицини на борту та не надав гідну медичну допомогу своєчасно.

Щоб подібна ситуація не сталася з вами, ми дізналися у доктора медичних наук, професора Українського НДІ медицини транспорту Олександра Ігнатьєва, як на практиці повинна діяти телемедицина.

Телемедицина - є однією із п’яти обов’язкових складових забезпечення медичної допомоги на судні. Дослідження демонструють: 60% випадків, які, теоретично, потребують евакуації моряка, можливо вирішити за допомогою телемедицини, ще 20% випадків можливо владнати без заміни екіпажу.

Відповідальність за наявність усіх необхідних ліків, препаратів несе судновласник, а ось за своєчасне та ефективне залучення лікарів телемедицини – капітан або уповноважена особа.

В кожній країні існує служба морської телемедичної допомоги (Telemedical advice service - TMAS). На визначення мінімального пакету ліків, регуляцію перевірок здоров’я моряків впливає нормативна база країни, в якій функціонує TMAS, бо дана служба виникає як реалізація вимог законодавства. Втім, це не впливає на спільну та єдину мету - якомогашвидше надати медичну консультацію моряку, а також прописати план дій: чи потрібна допомога на березі, чи необхідна евакуація тощо.

Якщо судновласник, намагаючись заощадити, користується лише послугами телемедицини, а не відправляє моряка на берег для огляду спеціаліста, вам негайно треба звернутися до інспекторів ITF. Саме вони допоможуть вам вирішити проблему.

Контакти усіх інспекторів ITF можна знайти за посиланням: https://www.itfseafarers.org/en/look-up

Крім того, існує додаток ITF SEAFARERS, завантаживши який, перелік інспекторівITF буде завжди під рукою, адже він працює без Інтернету.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!