Телемедицина на судні

До ПРМТУ звернувся моряк, який запевнив, що судновласник нехтував правилами телемедицини на борту та не надав гідну медичну допомогу своєчасно.

Щоб подібна ситуація не сталася з вами, ми дізналися у доктора медичних наук, професора Українського НДІ медицини транспорту Олександра Ігнатьєва, як на практиці повинна діяти телемедицина.

Телемедицина - є однією із п’яти обов’язкових складових забезпечення медичної допомоги на судні. Дослідження демонструють: 60% випадків, які, теоретично, потребують евакуації моряка, можливо вирішити за допомогою телемедицини, ще 20% випадків можливо владнати без заміни екіпажу.

Відповідальність за наявність усіх необхідних ліків, препаратів несе судновласник, а ось за своєчасне та ефективне залучення лікарів телемедицини – капітан або уповноважена особа.

В кожній країні існує служба морської телемедичної допомоги (Telemedical advice service - TMAS). На визначення мінімального пакету ліків, регуляцію перевірок здоров’я моряків впливає нормативна база країни, в якій функціонує TMAS, бо дана служба виникає як реалізація вимог законодавства. Втім, це не впливає на спільну та єдину мету - якомогашвидше надати медичну консультацію моряку, а також прописати план дій: чи потрібна допомога на березі, чи необхідна евакуація тощо.

Якщо судновласник, намагаючись заощадити, користується лише послугами телемедицини, а не відправляє моряка на берег для огляду спеціаліста, вам негайно треба звернутися до інспекторів ITF. Саме вони допоможуть вам вирішити проблему.

Контакти усіх інспекторів ITF можна знайти за посиланням: https://www.itfseafarers.org/en/look-up

Крім того, існує додаток ITF SEAFARERS, завантаживши який, перелік інспекторівITF буде завжди під рукою, адже він працює без Інтернету.

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Україна на шляху до ратифікації MLC, 2006: важливий крок до зміцнення позицій на міжнародній арені

У рамках співпраці Міжнародної організації праці (МОП), Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції та Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ), відбувся круглий стіл на тему «Кроки України до ратифікації Конвенції МОП про працю в морському судноплавстві (MLC, 2006)».

Підписано турецьку колективну угоду DAD-DER IBF

14 жовтня 2025 року у Стамбулі відбулася знакова подія – в рамках засідання Турецького спільного переговорного комітету була підписана нова колективна угода DAD-DER IBF на 2026-2027 роки.

Олег Григорюк представив план розвитку ITF-ETF Solidarity Fund

На черговому засіданні Виконавчого комітету Міжнародної федерації транспортників (ITF) Голова ПРМТУ Олег Григорюк представив план подальшої діяльності ITF-ETF Solidarity Fund.

Дякуємо за звернення!