Телемедицина на судні

До ПРМТУ звернувся моряк, який запевнив, що судновласник нехтував правилами телемедицини на борту та не надав гідну медичну допомогу своєчасно.

Щоб подібна ситуація не сталася з вами, ми дізналися у доктора медичних наук, професора Українського НДІ медицини транспорту Олександра Ігнатьєва, як на практиці повинна діяти телемедицина.

Телемедицина - є однією із п’яти обов’язкових складових забезпечення медичної допомоги на судні. Дослідження демонструють: 60% випадків, які, теоретично, потребують евакуації моряка, можливо вирішити за допомогою телемедицини, ще 20% випадків можливо владнати без заміни екіпажу.

Відповідальність за наявність усіх необхідних ліків, препаратів несе судновласник, а ось за своєчасне та ефективне залучення лікарів телемедицини – капітан або уповноважена особа.

В кожній країні існує служба морської телемедичної допомоги (Telemedical advice service - TMAS). На визначення мінімального пакету ліків, регуляцію перевірок здоров’я моряків впливає нормативна база країни, в якій функціонує TMAS, бо дана служба виникає як реалізація вимог законодавства. Втім, це не впливає на спільну та єдину мету - якомогашвидше надати медичну консультацію моряку, а також прописати план дій: чи потрібна допомога на березі, чи необхідна евакуація тощо.

Якщо судновласник, намагаючись заощадити, користується лише послугами телемедицини, а не відправляє моряка на берег для огляду спеціаліста, вам негайно треба звернутися до інспекторів ITF. Саме вони допоможуть вам вирішити проблему.

Контакти усіх інспекторів ITF можна знайти за посиланням: https://www.itfseafarers.org/en/look-up

Крім того, існує додаток ITF SEAFARERS, завантаживши який, перелік інспекторівITF буде завжди під рукою, адже він працює без Інтернету.

Більше новин з тегом #ITF

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Дякуємо за звернення!