Кріплення вантажів - робота берегових докерів

Міжнародна федерація транспортників (ITF) і Європейська федерація транспортників (ETF) закликають операторів суден повернути роботи з кріплення вантажів береговим докерам.

11 лютого з зареєстрованого в Нідерландах контейнеровозу OOCL Rauma впало за борт сім контейнерів під час шторму при переході з Котки, Фінляндія, в Роттердам в Нідерландах.

Обізнані джерела в галузі судноплавства повідомляють, що оператор судна базується у Гонконгу, це «Східна заокеанська контейнерна лінія» (OOCL), що належить нідерландській компанії JR Shipping BV. Кріплення та найтовка контейнерів на борту судна, розрахованого на 1425 20-футових контейнерів, часто виконується екіпажем судна в фідерної торгівлі Північної Європи.

1 січня 2020 року в Європі вступили в силу нові правила, що містяться в суднових колективних договорах, згідно з якими роботи із кріплення контейнерів зобов'язані виконувати берегові докери.

«Судна, на яких не виконано належне кріплення контейнерів, становлять небезпеку не тільки для екіпажу судна, але і для морського середовища. Судна в наші дні і так експлуатуються з недоукомплектованим екіпажем, і у моряків достатньо роботи, тобто їх завдання - безпечна доставка судна з порту в порт. Втома вже стала небезпечною реальністю в житті моряків на суднах », - сказав Нік Штам, віце-голова секції докерів МФТ.

ITF і ETF ясно, що кріплення вантажів на борту контейнеровозів повинні виконувати докери. Чисельність екіпажів на торгових суднах європейського узбережжя не достатня для того, щоб гарантувати безпеку судна, якщо на моряків покладаються обов'язки із кріплення вантажів на борту.

Вимоги, які ставляться до моряків операторами суден, є необг'рунтованими і не враховують обов'язкові години відпочинку. Втомлені члени екіпажу припускаються помилок, а коли контейнери погано закріплені на борту, трапляються аварії, що створюють небезпеку для судноплавства, для морського середовища і життя.

«Так званим відповідальним судновласникам слід переглянути свої дії, які піддають нас усіх ризику. У судноплавства вже погана репутація, а подібні інциденти тільки зміцнюють громадську думку. Кріплення вантажів і найтовка - небезпечна робота, і її повинні виконувати професійні докери », - додав Нік Штам.

Джерело: https://www.itfglobal.org/…/itf-and-etf-call-upon-ship-oper…

Більше новин з тегом #Моряки

Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

Щиро вітаємо із Міжнародним жіночим днем!

У це свято ми відзначаємо не лише вашу красу та ніжність, а й незламну силу, яка долає перешкоди й руйнує стереотипи. Своєю наполегливістю та мудрістю ви довели, що жінки змінюють цей світ.

Мінрозвитку: питання проведення ЄДКІ в 2025 році потребує додаткового опрацювання

Міністерством розвитку громад та територій України на запит ПРМТУ надано копію листа Мінрозвитку, який раніше це міністерство спрямувало на адресу Міністерства освіти і науки України: https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/hlwlXYgDY8ZHitxJL1VHpc48t-2RHI0f.pdf

Власна справа – це реально!

В Ізмаїльському інтернаціональному клубі моряків пройшов триденний тренінг «Розпочни власний бізнес - створи свою справу з нуля», організований Профспілкою робітників морського транспорту України (ПРМТУ) у межах проєкту Міжнародної організації праці.

Дякуємо за звернення!