Звернення Голови Европейскої федерації транспортників до міністрів інфраструктури ЕС

У статті «Війна та транспортники», нещодавно опублікованій на нашому сайті, ми висвітлили стратегічну важливість транспорту та усієї транспортної інфраструктури під час війни.

Транспорт та його інфраструктура мають важливе значення для забезпечення доступу до їжі, ліків та гуманітарної допомоги. При цьому ми наголосили, що транспортні працівники є найважливішим активом, адже саме вони перевозять необхідні товари та людей по цій інфраструктурі.

Наші українські колеги-залізничники вдень і вночі працюють над транспортуванням біженців на захід країни та гуманітарної допомоги; наші моряки, які працюють на борту суден у Чорному морі, під обстрілом;наші працівники авіації залишаються без будь-якої підтримки з боку своїх роботодавців – без житла чи оплати та, як наслідок, під загрозою; та наші водії вантажівок часто ризикують своїм життям, забезпечуючи прифронтові райони, оскільки автомобільний транспорт часто є останнім життєздатним варіантом транспортування вантажів до місця призначення.

Роль транспортників та їхніх профспілок буде вирішальною на етапі післявоєнного відновлення. Нова транспортна реальність в Україні після війни буде суттєво відрізнятися від того, що було раніше, і надзвичайно важливо залучити транспортників та їхні профспілки до предметних та конструктивних дискусій щодо їхнього майбутнього.

Тому ми наполягаємо на ролі соціального діалогу під час процесу відновлення, як це закріплено в договорах ЄС.Враховуючи амбіції України щодо членства в ЄС, це має стати conditio sine qua non (прим. необхідною умовою).

Майбутнє України має будуватися у тісній співпраці та консультаціях з працівниками, сприяючи соціальному діалогу та колективним переговорам відповідно до цінностей та принципів ЄС.

https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/3EiyHkQB-bwEQkWEEF5fLrU9iAipf1w9.pdf

More news with tag #Seamen

Ukrainian Seafarers Working under the Danish Flag: From Signing the Collective Agreement to Renewing Cooperation Terms

Two years ago, the Marine Transport Workers’ Trade Union of Ukraine (MTWTU) and Danish Shipping signed a historic collective agreement that, for the first time, extended to Ukrainian officers and ratings working on vessels of the Danish International Ship Register (DIS).

THE BLACK SEA OF SHAME: HOW SUBSTANDARD SHIPPING TURNS SEAFARERS INTO HOSTAGES OF FLOATING COFFINS

On 12 October 2025, the Cameroon-flagged cargo ship EILEEN sank in the Black Sea near Bulgaria. Ten seafarers were rescued hours before the ship finally sank 140 nautical miles off Varna.

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Ukraine on the Path to Ratifying the MLC, 2006: Key Step Toward Strengthening Its International Standing

As part of the cooperation between the International Labour Organization (ILO), the Office for Coordination of European and Euro-Atlantic Integration, and the Marine Transport Workers' Trade Union of Ukraine (MTWTU), a Round Table “Steps of Ukraine towards ratification of the ILO Maritime Labour Convention, 2006 (MLC, 2006)” was held.

Thank you for contacting us!