Збільшення піратських нападів в світових водах

Зростання кількості піратських нападів у Гвінейській затоці та Сінгапурській протоці викликає занепокоєння

Останній звіт Міжнародного морського бюро (ММБ) Міжнародної торгової палати (МТП) про піратство свідчить про збільшення повідомлень про інциденти в Гвінейській затоці, а також про «тривожні ознаки» в Сінгапурській протоці.

Згідно зі звітом, за перші дев'ять місяців 2023 року було зафіксовано 99 випадків піратства і збройного пограбування суден, що більше, ніж за аналогічний період 2022 року, коли було зафіксовано 90 випадків.

Серед зареєстрованих інцидентів на 85 суден було здійснено атаки на борт, на дев'ять - спроби нападу, три судна було захоплено, а два - обстріляно. Зловмисники успішно піднялися на борт 89% суден, більшість інцидентів сталися вночі.

Хоча кількість повідомлень про акти застосування фізичного насильства щодо членів екіпажів порівняно з останніми трьома десятиліттями є відносно низькою, залишається реальний ризик для безпеки екіпажів. За перші дев'ять місяців 2023 року 69 членів екіпажів були захоплені в заручники, 14 викрадені, вісьмом погрожували, троє отримали поранення, а один зазнав нападу.

Директор ММВ Майкл Хоулетт висловив занепокоєння збільшенням кількості повідомлень про інциденти в Гвінейській затоці.

У доповіді йдеться про збільшення кількості інцидентів у Гвінейській затоці: за перші дев'ять місяців 2023 року було зафіксовано 21 інцидент порівняно з 14 інцидентами за той самий період 2022 року. Серед цих інцидентів 17 були класифіковані як збройні пограбування і чотири - як піратство. Безпека членів екіпажу викликає дедалі більше занепокоєння, оскільки 54 були захоплені в заручники, 14 викрадені, а двоє отримали поранення.

Ситуація в Сінгапурській протоці також викликає занепокоєння: за перші дев'ять місяців 2023 року було зафіксовано 33 інциденти, порівняно з 31 інцидентом за аналогічний період минулого року. З цих інцидентів 31 судно було захоплено, п'ять членів екіпажу були взяті в заручники, а двом погрожували. Більшість інцидентів було зафіксовано в липні, причому основною метою для розкрадання були суднові запаси або майно.

ММБ підкреслює важливість раннього інформування про інциденти та навіть незначні випадки для захисту моряків і забезпечення безпеки регіонального та міжнародного судноплавства і торгівлі.

У звіті ММБ також підкреслюється збільшення кількості інцидентів в індонезійському архіпелазі: за перші дев'ять місяців 2023 року було зафіксовано 12 інцидентів, порівняно з 10 інцидентами за той самий період 2020 року і 7 інцидентами в 2021 році. У п'яти з 12 зареєстрованих інцидентів було зафіксовано застосування ножів.

Крім того, кількість повідомлень з якірної стоянки Кальяо в Перу зросла до 13 інцидентів з 8 за той самий період у 2022 році. Серед цих інцидентів - захоплення в заручники дев'яти членів екіпажу, погрози на адресу одного члена екіпажу та напад на ще одного члена екіпажу.

More news with tag #Seamen

Powerful Support for Ukrainian Transport Workers: The 46th ITF Congress Adopted MTWTU's Motion

The Marine Transport Workers' Trade Union of Ukraine, supported by the Trade Union of Railwaymen and Transport Construction Workers of Ukraine, submitted an important motion to the 46th Congress of the International Transport Workers' Federation (ITF) in Marrakech.

Dark fleet’s growing role in seafarer abandonments showcased by ageing gas tankers

Amid a rise in seafarer abandonments linked to vessels employed in sanctions trades, a fleet of gas tankers stands out as a repeat offender.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці для моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Thank you for contacting us!