Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

росія знову перетворила український порт на ціль для терору, не залишаючи своїх намірів знищувати цивільне судноплавство та мирних людей.

Вчора ввечері російська балістична ракета влучила в порт Одеси, пошкодивши цивільне судно MJ PINAR під прапором Барбадосу. Чотири моряки загинули, ще двоє отримали поранення.

У момент атаки судно завантажувало пшеницю для експорту до Алжиру. Це ще один доказ того, що росія воює не лише проти України, а й проти світової продовольчої безпеки. Вона відкрито тероризує торгове судноплавство, знищує порти, руйнує склади, вбиває моряків і портових працівників.

У січні-жовтні 2024-го зафіксовано щонайменше 113 російських атак на портову, енергетичну та іншу інфраструктуру Одеської області, у межах якої функціонує український морський коридор. Наприкінці 2024-го року вперше внаслідок цих атак були пошкоджені 7 іноземних суден.

«Це не просто атаки на інфраструктуру – це цілеспрямований терор проти тих, хто забезпечує роботу портів та підтримує глобальну економіку. Світ не має права мовчати», – наголошує Голова ПРМТУ Олег Григорюк.

ПРМТУ закликає міжнародну спільноту посилити заходи щодо захисту українських портів та вільного судноплавства. Напади на цивільні судна та інфраструктуру мають отримати належну реакцію світової спільноти.

Зі свого боку, ПРМТУ також неодноразово адресувала до компетентних органів питання важливості облаштування портів України належними захисними спорудами в достатній кількості для укриття портовиків та моряків, а також забезпечення членів екіпажів суден інформацією про їх можливі дії під час оголошення сигналу повітряної тривоги.

Моряки та портовики не повинні працювати під обстрілами, ризикуючи своїм життям, а міжнародне судноплавство має бути гарантовано безпечним.

More news with tag #Seamen

THE BLACK SEA OF SHAME: HOW SUBSTANDARD SHIPPING TURNS SEAFARERS INTO HOSTAGES OF FLOATING COFFINS

On 12 October 2025, the Cameroon-flagged cargo ship EILEEN sank in the Black Sea near Bulgaria. Ten seafarers were rescued hours before the ship finally sank 140 nautical miles off Varna.

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Ukraine on the Path to Ratifying the MLC, 2006: Key Step Toward Strengthening Its International Standing

As part of the cooperation between the International Labour Organization (ILO), the Office for Coordination of European and Euro-Atlantic Integration, and the Marine Transport Workers' Trade Union of Ukraine (MTWTU), a Round Table “Steps of Ukraine towards ratification of the ILO Maritime Labour Convention, 2006 (MLC, 2006)” was held.

Підписано турецьку колективну угоду DAD-DER IBF

14 жовтня 2025 року у Стамбулі відбулася знакова подія – в рамках засідання Турецького спільного переговорного комітету була підписана нова колективна угода DAD-DER IBF на 2026-2027 роки.

Thank you for contacting us!