ITF повідомляє про тривожну кількість випадків залишення моряків на борту суден

У 2023 році ITF працювала зі 129 випадками покинутих суден.

Судно може бути визначене як покинуте у випадку неспроможності судновласника виконати одне з низки зобов'язань перед моряками. Це може бути, наприклад, невиплата заробітної плати, відмова у репатріації або залишення моряків на борту судна без чіткої інформації про те, коли вони зможуть зійти на берег. Ця проблема зростає, і однією з ключових причин є «зручні прапори» (FOC), які допускають випадки нехтування зобов'язаннями.

«Зручний прапор» — це термін, який ITF використовує для позначення суден, що «використовують прапор країни, відмінної від країни власника». Працівники на борту суден з FOC частіше стикаються з:

- дуже низькою заробітною платою,

- поганими умовами життя та роботи на борту,

- недостатньою кількістю їжі та чистої питної води,

- тривалими періодами роботи без належного відпочинку, що призводить до стресу та втоми,

- залишення на борту судна.

Судновласники можуть користатися перевагами FOC:

- мінімальним регулюванням,

- дешевими реєстраційними зборами,

- низькими або відсутніми податками,

- свободою наймати дешеву робочу силу з глобального ринку праці.

У 2024 році кількість випадків покинення моряків вже досягла рівня 2023 року, тому ITF докладає всіх зусиль, щоб привернути увагу до цієї проблеми.

More news with tag #In World

MTWTU Delegation Visits Maskinmestrenes Forening

The Marine Transport Workers' Trade Union of Ukraine (MTWTU) delegation, led by Chairman Oleg Grygoriuk, visited the Maskinmestrenes Forening, which brings together over 15,000 technical leaders, engineers and technical department heads in various industries.

Семінар як превентивний захід

В Національному університеті «Одеська морська академія» відбувся семінар з охорони праці. В ньому взяли участь представники Управління інспекційної діяльності в Одеській області Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, відділу профілактики та розслідування нещасних випадків управління контрольно-перевірочної роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області та Професійної спілки робітників морського транспорту України.

Як безпечно пройти Червоне море та Баб-ель-Мандебську протоку

Гуманітарний координаційний центр (HOCC) республіки Ємен розповсюджує рекомендації щодо проходження через Червоне море та Баб-ель-Мандебську протоку.

«Наш океан – Наші зобов'язання – Наші можливості»

Захист океану займає центральне місце у морській тематиці світу 2025 року

Thank you for contacting us!