Понад 300 суден були незаконно зареєстровані

Більше 300 суден по світу були шахрайським способом включені в морські регістри суден, повідомляє морський клуб взаємного страхування Standard Club.

У світлі різкого збільшення шахрайських реєстрацій суден, Міжнародна морська організація (ІМО) докладає всіх зусиль для боротьби з подібними регістрами, що діють без відома урядів, які вони нібито представляють.

Згідно з даними Standard Club, 73 судна незаконно ходили під прапором Демократичної Республіки Конго; 91 судно було незаконно зареєстровано під прапором Фіджі і 150 суден - під прапором Федеральних Штатів Мікронезії.

Для вирішення цієї проблеми ІМО розробляє всеосяжну базу даних регістрів - Глобальну інтегровану систему інформації про судноплавство (ГІСІС). Зокрема, «реєстр регістрів» буде містити імена та контактні дані національних органів управління або уповноважених органів, що відповідають за реєстрацію суден. База даних також буде містити інформацію про країни, які не здійснюють реєстрацію суден, будь то «внутрішня» реєстрація або міжнародна.

З тих пір як були введені міжнародні санкції щодо Ірану і Північної Кореї у відповідь на їхні ядерні і балістичні програми, деякі судна, щоб уникнути санкцій, використовували такі методи як відключення автоматичної ідентифікаційної системи (АІС) або надання неправдивої інформації про реєстрацію судна під прапором .

Комітет ООН з санкцій вимагає від держав прапора скасування реєстрації судна, якщо є обґрунтовані підстави вважати, що воно залучено в діяльність, заборонену резолюціями Ради безпеки ООН. Інші держави, в свою чергу, повинні відмовити в реєстрації суднам, чия реєстрація була скасована з цієї причини.

ІМО має намір розробити у співпраці з Радою безпеки ООН базу даних із зручним пошуком, в якій будуть відображатися судна, на які поширюються резолюції Ради безпеки.

Очікується, що розробка буде завершена у 2021 році.

Більше новин з тегом #Моряки

Залишення моряків: як вчасно розпізнати проблему та отримати допомогу

Залишення екіпажів — це ситуація, коли судновласник або оператор судна припиняє виконувати свої зобов'язання перед моряками та односторонньо розриває будь-які зв’язки зі своїми працівниками.

10 актуальних запитань від моряків до ПРМТУ: відповідаємо на головне

ПРМТУ підготувала матеріал з відповідями на найактуальніші запитання, які турбують українських моряків.

Ключові поправки до MLC, 2006 набувають чинності

23 грудня 2024 року знаменує важливу дату для морської індустрії, оскільки офіційно набуває чинності новий пакет поправок до Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року, спрямований на подальше поліпшення умов праці та життя в морі та вирішення деяких ключових проблем, з якими зіткнулися моряки під час пандемії COVID-19.

Ексклюзив Shipping Intel: Голова ПРМТУ Олег Григорюк про війну, міжнародну підтримку та допомогу морякам

Олег Григорюк - видатний діяч у глобальному руху захисту прав морських робітників, Голова Профспілки робітників морського транспорту України.

Дякуємо за звернення!