Судно MIRIAM B: судновласник роками нехтує обов'язками

330 000 доларів США заборгував судновласник перед українським екіпажем судна MIRIAM B (IMO: 9356426).

Як кажуть моряки, свою останню зарплату вони отримали на початку лютого 2023 року за жовтень 2022 року. Зараз судно стоїть на рейді в болгарському порту Бургас. За допомогою капітан судна звернувся до головного офісу ITF та ПРМТУ.

Моряки наголошують, їх родини виїхали за кордон через війну в України. Звичайно, є великі витрати на житло, продукти, одяг. Втім, допомогти своїм сім'ям вони не можуть, адже вже 5 місяців судновласник не виплачує гроші.

Крім того, розпочалися проблеми з провізією: продукти харчування, які розраховані на місяць, доставляють через 40-45 днів. Прісної води також не вистачає: моряки змушені збирати дощову воду і використовувати її для купання, прання і технічних потреб.

На жаль, подібна ситуація на цьому судні не перша. У грудні 2021 року до нас вже зверталися моряки, які мали такі ж проблеми на борту MIRIAM B.

(https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/9p0ocWPqc8s-ZUB-bP39L4hgl4d_D4vz.pdf)

Судновласник вже роками нехтує своїми обов'язками: не надає гідні умови роботи, не виплачує заробітну плату тощо, а моряки все одно потрапляють у пастку, адже спочатку судновласник пропонує дуже високі зарплати, а потім їх просто не виплачує.

«Перед підписанням контракту моряк обов'язково повинен перевіряти судно, на яке він вирушає. Зателефонуйте до офісу ПРМТУ. Вам завжди нададуть актуальну інформацію щодо судна, репутації судновласника тощо. Ви маєте думати наперед, щоб застерегти себе від подібних ситуацій», - зазначила Наталія Єфріменко, Інспектор ITF в Україні.

Більше новин з тегом #Моряки

Масштабна шахрайська операція з використанням фальшивого прапора: викрито понад 20 підроблених сайтів

Розслідування Lloyd’s List виявило зв’язки між стрімко зростаючою кількістю фальшивих суднових реєстрів, які використовуються сотнями суден під санкціями по всьому світу.

У 2024 році в морі було втрачено 576 контейнерів

Всесвітня рада судноплавства (WSC) опублікувала свій щорічний звіт «Контейнери, втрачені у морі», згідно з яким у 2024 році в морі було втрачено 576 контейнерів.

Потрібні реальні зміни, а не формальні ініціативи

Позиція ПРМТУ щодо чергового законопроекту щодо заохочення моряків до підтримки української економіки (реєстр. № 13416-1 від 10.07.2025 року).

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Дякуємо за звернення!