Судно MIRIAM B: судновласник роками нехтує обов'язками

330 000 доларів США заборгував судновласник перед українським екіпажем судна MIRIAM B (IMO: 9356426).

Як кажуть моряки, свою останню зарплату вони отримали на початку лютого 2023 року за жовтень 2022 року. Зараз судно стоїть на рейді в болгарському порту Бургас. За допомогою капітан судна звернувся до головного офісу ITF та ПРМТУ.

Моряки наголошують, їх родини виїхали за кордон через війну в України. Звичайно, є великі витрати на житло, продукти, одяг. Втім, допомогти своїм сім'ям вони не можуть, адже вже 5 місяців судновласник не виплачує гроші.

Крім того, розпочалися проблеми з провізією: продукти харчування, які розраховані на місяць, доставляють через 40-45 днів. Прісної води також не вистачає: моряки змушені збирати дощову воду і використовувати її для купання, прання і технічних потреб.

На жаль, подібна ситуація на цьому судні не перша. У грудні 2021 року до нас вже зверталися моряки, які мали такі ж проблеми на борту MIRIAM B.

(https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/9p0ocWPqc8s-ZUB-bP39L4hgl4d_D4vz.pdf)

Судновласник вже роками нехтує своїми обов'язками: не надає гідні умови роботи, не виплачує заробітну плату тощо, а моряки все одно потрапляють у пастку, адже спочатку судновласник пропонує дуже високі зарплати, а потім їх просто не виплачує.

«Перед підписанням контракту моряк обов'язково повинен перевіряти судно, на яке він вирушає. Зателефонуйте до офісу ПРМТУ. Вам завжди нададуть актуальну інформацію щодо судна, репутації судновласника тощо. Ви маєте думати наперед, щоб застерегти себе від подібних ситуацій», - зазначила Наталія Єфріменко, Інспектор ITF в Україні.

More news with tag #Seamen

Ukrainian Maritime Forum

The Marine Transport Workers’ Trade Union of Ukraine, with the support of the International Transport Workers’ Federation (ITF) and the State Service for maritime, inland waterway transport and shipping of Ukraine, has the honor to announce the Ukrainian Maritime Forum.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Why is the Dali ship crew still stuck on board in the Baltimore Harbor?

Two weeks after the Dali cargo ship crashed into the Francis Scott Key Bridge in Baltimore. The Key Bridge collapsed early morning on March 26, killing six people who had been working on the bridge.

Thank you for contacting us!