З днем народження, улюблений журнал!

10 років тому вийшов перший номер інформаційно-розважального журналу для моряків і членів їх сімей, який заснувала Чорноморська первинна профспілкова організація моряків.

Уже тоді, у 2010 році, стало зрозуміло, що необхідно друковане видання, яке доносило б до моряків і членів їх сімей актуальну і правдиву інформацію з достовірного джерела. Саме «Морський» став цим унікальним виданням.

Починав свій шлях журнал матеріалом у 16 сторінок. Сьогодні ми з гордістю відзначаємо, що «Морський» став удвічі солідніше, розкриваючи перед своїм читачем вже 32 сторінки. За ці роки змінювалися теми публікацій, з'являлися нові рубрики, одні історії зі своїми героями змінювалися іншими ... Але одне залишилося незмінним: «Морський» живе і розвивається для вас, дорогі наші читачі! Як і раніше, ми намагаємося бути цікавим, затребуваним і актуальним виданням для наших моряків та їхніх родин, для наших колег і партнерів.

Щомісяця «Морський» доставляється в сотні точок розповсюдження: на судна, в крюїнгові компанії, навчальні заклади, курси підвищення кваліфікації і перепідготовки моряків. Відвідуючи офіс ПРМТУ, моряки з радістю беруть з собою свіжі випуски журналу.

Нам особливо приємно, коли моряки прямо з рейсу надсилають нам фотографії з «Морським», який подорожує з ними по всьому світу.

Продовжуйте надсилати ваші фото, розповіді про роботу в морі, пропонуйте теми публікацій, обіцяємо відповісти всім. Дякуємо, що ви з нами!

Більше новин з тегом #Моряки

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Дякуємо за звернення!