ПРМТУ і МЗС України реагують на випадки залишення моряків без допомоги судновласників

Секретаріатами Міжнародної морської організації (ІМО) та Міжнародної організації праці (ILO) підготовлено Звіт про зафіксовані випадки залишення моряків без допомоги судновласників (Документ LEG 107/4) для розгляду Юридичним комітетом IMO, який пройде в березні цього року в штаб-квартирі IMO в Лондоні.

Базою для підготовки Звіту є інформація щодо суде, що були залишені судновласниками, і внесені до Бази даних IMO / ILO, з якою можна ознайомитися за посиланням:

https://www.ilo.org/dyn/seafarers/seafarersbrowse....

Детальний аналіз випадків залишення моряків без допомоги судновласників також підготовлений Міжнародною федерацією транспортних робітників (ITF), результати наведені в документах (LEG 107/4/1).

За даними ITF, в 2019 році, серед загального числа кинутих судновласниками моряків, українці посідають друге місце: в кризовій ситуації виявився 51 громадянин України - 22% від загальної кількості моряків.

Крім того, як і раніше мають місце випадки відсутності на суднах необхідного фінансового забезпечення відповідальності судновласника в разі залишення моряків без допомоги, наявність якого визначено Поправками 2014 року до Конвенції 2006 року про працю в морському судноплавстві. Також, на наш жаль, жоден з таких випадків не було вирішено для моряків позитивно.

Варто відзначити той факт, що чим раніше моряки зверталися за допомогою, тим вище ймовірність позитивного вирішення кризової ситуації.

З метою забезпечення належного рівня захисту прав моряків, Профспілка спільно з МЗС України підготував і виніс на розгляд Юридичного комітету IMO документ LEG 107/4/4. Даний документи містить перелік пропозицій для підвищення ефективності механізму надання допомоги морякам у випадку залишення їх без допомоги судновласниками. Крім того, документ передбачає створення можливості для моряків своєчасно отримувати інформацію про забезпечення суден фінансовими гарантіями, а в необхідних випадках - вчасно звертатися за допомогою.

Більш детальну інформацію читайте в 105 випуску журналу "Морской", який вийде вже наприкінці цього тижня.

Нагадаємо, що це вже другий документ, який внесений спільно ПРМТУ і МЗС України для розгляду Юридичним комітетом IMO. Співавторами першого документа (LEG 107/14) також стали Грузія, Малайзія, Філіппіни, а також ICS, IFSMA, INTERTANKO, INTERCARGO, InterManager, ITF і WISTA.

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!