Кількість втрачених контейнерів скоротилася у 2022 році

Всесвітня рада судноплавства (WSC) опублікувала щорічний звіт «Контейнери, втрачені в морі», який висвітлює обнадійливі тенденції щодо безпеки контейнерів у міжнародному лінійному судноплавстві.

Згідно зі звітом, кількість втрачених контейнерів скоротилася до 661 у 2022 році, що є значним зниженням у порівнянні з двома попередніми роками.

Ця цифра підкреслює успіхи галузі в підвищенні безпеки контейнерних перевезень, а також служить нагадуванням про постійну пильність, необхідну для забезпечення добробуту екіпажів, збереження вантажу і навколишнього середовища.

WSC зазначає, що безпека контейнерів є спільною відповідальністю всіх учасників ланцюга постачання. Ключовими факторами є належне пакування, укладання, кріплення контейнерів і точна звітність про вагу.

З приблизно 250 мільйонів контейнерів, що відвантажуються щорічно, 661 втрачений контейнер становить лише 0,00026%. У відсотковому відношенні 2022 рік став найнижчим показником втрат з моменту початку дослідження у 2008 році. За п'ятнадцятирічний період дослідження (2008-2022 рр.) в середньому щороку в морі втрачалося 1 566 контейнерів.

Однак річні втрати значно відрізняються через суттєві аварії, такі як інцидент з судном RENA у 2011 році, коли було втрачено 900 контейнерів, та з MOL COMFORT у 2013 році, коли судно затонуло в Індійському океані, втративши рекордну кількість контейнерів - 4 293 одиниці. Незвично велика кількість інцидентів, пов'язаних з погодними умовами, у 2020 і 2021 роках призвела до того, що за ці два роки було втрачено в середньому 3 113 контейнерів. Судно ONE APUS втратило понад 1 800 контейнерів через суворі погодні умови в листопаді 2020 року, і MAERSK ESSEN також зазнало несприятливих погодних умов у 2021 році, що призвело до втрати близько 750 контейнерів.


Підвищення безпеки

У взаємодії з урядами та зацікавленими сторонами, галузь лінійного судноплавства продовжує працювати над підвищенням безпеки контейнерів з метою мінімізації втрат контейнерів. У 2021 році WSC разом із зацікавленими сторонами ініціювали проєкт MARIN Top Tier. Дослідження в рамках проєкту надають дані про причини викидання контейнерів за борт і заходи щодо запобігання таким інцидентам. Дослідження включає створення навчальних матеріалів, відеороликів і калькуляторів, які допоможуть зменшити ризик настання небезпечних ситуацій.

Проєкт також досліджує міцність контейнерів і кріпильних засобів, планування та оптимізацію укладання, керівні принципи експлуатації суден і планування рейсів. Проєкт має на меті запропонувати найкращі галузеві практики, оновлені стандарти безпеки та рекомендації.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!