Камерун ухвалив новий закон про морську безпеку

Через півроку після того, як Рада Безпеки ООН прийняла текст, який зобов'язує країни Гвінейської затоки запровадити кримінальну відповідальність за піратство та збройний розбій на морі, Камерун ухвалив закон про боротьбу з піратством та підвищення безпеки морського судноплавства у своїх водах.

Президент країни - Поль Бійя, підписав закон 27 грудня, що означає, що Камерун став другою країною в регіоні, після Нігерії, що прийняв національну правову базу боротьби з піратством і морськими злочинами.

Закон вважається важливою віхою у морській безпеці Гвінейської затоки, оскільки національна морська влада Камеруну уповноважена карати за будь-які незаконні дії, що загрожують безпечному судноплавству в його територіальних водах.

Примітно, що закон займає жорстку позицію щодо правопорушень, пов'язаних із піратством, тероризмом на борту суден, забрудненням водних шляхів та фінансуванням актів піратства. За всі ці злочини у разі успішного винесення обвинувального вироку покаранням є довічне ув'язнення. Штрафи варіюються від 16 тисяч до 4 мільйонів доларів, все залежить від скоєного злочину.

Хоча територіальні води Камеруну залишаються відносно безпечними, кілька випадків піратства, зареєстрованих з 2019 року, спонукали уряд вжити заходів. Основна мета полягала в тому, щоб гарантувати безпеку суден на якірній стоянці Доула, переважно використовуючи місцеву збройну охорону на борту суден. Існуюча правова база має діяти як надійний засіб стримування піратських банд.

Більше новин з тегом #В світі

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Молодіжна конференція на Конгресі МФТ: Ключові питання

Сьогодні, 18 жовтня, в рамках Конгресу ITF в Марракеші відбулася Молодіжна конференція. Сесія була присвячена розробці тa затвердженню п'ятирічного стратегічного плану.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Дякуємо за звернення!