Камерун ухвалив новий закон про морську безпеку

Через півроку після того, як Рада Безпеки ООН прийняла текст, який зобов'язує країни Гвінейської затоки запровадити кримінальну відповідальність за піратство та збройний розбій на морі, Камерун ухвалив закон про боротьбу з піратством та підвищення безпеки морського судноплавства у своїх водах.

Президент країни - Поль Бійя, підписав закон 27 грудня, що означає, що Камерун став другою країною в регіоні, після Нігерії, що прийняв національну правову базу боротьби з піратством і морськими злочинами.

Закон вважається важливою віхою у морській безпеці Гвінейської затоки, оскільки національна морська влада Камеруну уповноважена карати за будь-які незаконні дії, що загрожують безпечному судноплавству в його територіальних водах.

Примітно, що закон займає жорстку позицію щодо правопорушень, пов'язаних із піратством, тероризмом на борту суден, забрудненням водних шляхів та фінансуванням актів піратства. За всі ці злочини у разі успішного винесення обвинувального вироку покаранням є довічне ув'язнення. Штрафи варіюються від 16 тисяч до 4 мільйонів доларів, все залежить від скоєного злочину.

Хоча територіальні води Камеруну залишаються відносно безпечними, кілька випадків піратства, зареєстрованих з 2019 року, спонукали уряд вжити заходів. Основна мета полягала в тому, щоб гарантувати безпеку суден на якірній стоянці Доула, переважно використовуючи місцеву збройну охорону на борту суден. Існуюча правова база має діяти як надійний засіб стримування піратських банд.

More news with tag #In World

Dark fleet’s growing role in seafarer abandonments showcased by ageing gas tankers

Amid a rise in seafarer abandonments linked to vessels employed in sanctions trades, a fleet of gas tankers stands out as a repeat offender.

Youth Conference at ITF Congress: Key Points

Today, October 18, the Youth Conference was held as part of the ITF Congress in Marrakesh. The session focused on setting and approval a five-year strategic plan while addressing critical issues faced by young workers, such as mental health, occupational safety, and youth involvement in the development of collective bargaining agreements.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Thank you for contacting us!