Equasis: Світовий торговельний флот у 2022 році

EMSA опублікувала звіт Equasis «Світовий торговельний флот у 2022 році», надавши обширний огляд картини світового торгового флоту протягом року, на основі даних, що містяться в базі даних Equasis.

У звіті висвітлено структуру та характеристики флоту та його ефективність. Статистичні дані згруповані за темами, які можуть зацікавити морську галузь, а саме:

- кількість торгового флоту,

- класифікаційні товариства,

- P&I клуби та страхові компанії,

- контроль держави порту,

- торгові асоціації та програми перевірки промисловості.


РОЗМІР СУДНА

У флоті Equasis переважають малі та середні судна до 24 999 GT (84%). Тільки малі судна становлять 46% флоту за кількістю.

У великих і дуже великих категоріях балкери (43,5%), нафтові та хімічні танкери (24,7%) і контейнеровози (15,9%) становлять близько 85% флоту в цих категоріях розміру суден.

З точки зору тоннажу, 84,7% великих і 80,6% дуже великих суден є нафтовими та хімічними танкерами, балкерами або контейнеровозами.

9% від кількості суден ≥500 GT в Equasis пов’язано з цільовою державою прапора, що є значним зменшенням порівняно з 2021 роком, коли частка

склала 18%, слідуючи тенденції до зниження попередніх років.

Великі судна такого розміру ходять під прапорами цільових держав.


ТИП СУДНА

П'ять найпоширеніших типів суден за кількістю:

- рибальські судна (20,4%),

- буксири (15,8%),

- генеральні вантажні судна (13,1%),

- нафтові та хімічні танкери (11,5%),

- балкери (10,4%), що становлять майже три чверті флоту Equasis.

Більшість суден, що ходять під прапором цільових держав, за кількістю є або генеральними вантажними суднами (28,2%), балкерами (13,9%) або нафтовими та хімічними танкерами (12,7%).

Ці типи суден разом складають 55,3% флоту ≥500 GT у кількості суден.

Пасажирські судна (19%) і вантажні судна типу Ро-Ро (15%) є типами суден із найвищою часткою флоту ≥500 GT за кількістю суден, що літають

прапор цільових держав прапора.


ВІК СУДНА

У 2022 році понад 40% флоту було старше 25 років, причому близько 60% із них належали до категорії малих суден.

Флот нових суден віком від 0 до 4 років залишався рівномірно розподіленим протягом багатьох років за категоріями розміру суден, причому більшість нових суден були малими або середніми.

Більшості малих суден (72%) і середніх суден (60,6%) у 2022 році було більше 15 років.

З іншого боку, більшості великих (64,4%) і дуже великих суден(71,9%) було менше 15 років.


ГЕОГРАФІЧНІ ДАНІ

Більшість морських перевезень припадає на Східну Азію (15,8%), Південно-Східну Азію (12,6%), Середземне море (10,1%), Західну Європу (9,3%) і Південну Азію (9,1%).

Що стосується розміру судна, малі судна найбільше спостерігалися в Східній Азії (17,7%) і Середземному морі (13,4%), тоді як дуже великі судна в Східній Азії (14,3%) і Південно-Східній Азії (13,2%).


Детальніше: https://safety4sea.com/wp-content/uploads/2024/01/...

Більше новин з тегом #В світі

Українські курсанти морських закладів освіти склали ЄДКІ за кордоном

Усі тимчасові екзаменаційні центри за кордоном успішно завершили проведення Єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ). Явка була відмінною — усі, хто прийшов на іспит, мали змогу без перешкод його скласти.

Перевтома моряків під час рейсу — прямий ризик для безпеки судноплавства

У Норвегії другому помічнику капітана контейнеровоза NCL Salten висунуто звинувачення у недбалості під час несення вахти, що призвела до посадки судна на мілину поблизу Тронхейма.

Всесвітній день охорони праці

Сьогодні світ відзначає Всесвітній день охорони праці, і цього року девізом стало гасло: «Революційні підходи до здоров’я і безпеки: роль ШІ та цифровізації на роботі».

Досягнуто домовленості про підвищення мінімальної зарплати для моряків

Міжнародна організація праці (МОП) завершила останній раунд переговорів щодо мінімальної ставки заробітної плати для позиції Able Seaman на засіданні Підкомітету із заробітної плати моряків Об'єднаної морської комісії (JMC), яке відбулося в Женеві 14 і 15 квітня 2025 року.

Дякуємо за звернення!