Equasis: Світовий торговельний флот у 2022 році

EMSA опублікувала звіт Equasis «Світовий торговельний флот у 2022 році», надавши обширний огляд картини світового торгового флоту протягом року, на основі даних, що містяться в базі даних Equasis.

У звіті висвітлено структуру та характеристики флоту та його ефективність. Статистичні дані згруповані за темами, які можуть зацікавити морську галузь, а саме:

- кількість торгового флоту,

- класифікаційні товариства,

- P&I клуби та страхові компанії,

- контроль держави порту,

- торгові асоціації та програми перевірки промисловості.


РОЗМІР СУДНА

У флоті Equasis переважають малі та середні судна до 24 999 GT (84%). Тільки малі судна становлять 46% флоту за кількістю.

У великих і дуже великих категоріях балкери (43,5%), нафтові та хімічні танкери (24,7%) і контейнеровози (15,9%) становлять близько 85% флоту в цих категоріях розміру суден.

З точки зору тоннажу, 84,7% великих і 80,6% дуже великих суден є нафтовими та хімічними танкерами, балкерами або контейнеровозами.

9% від кількості суден ≥500 GT в Equasis пов’язано з цільовою державою прапора, що є значним зменшенням порівняно з 2021 роком, коли частка

склала 18%, слідуючи тенденції до зниження попередніх років.

Великі судна такого розміру ходять під прапорами цільових держав.


ТИП СУДНА

П'ять найпоширеніших типів суден за кількістю:

- рибальські судна (20,4%),

- буксири (15,8%),

- генеральні вантажні судна (13,1%),

- нафтові та хімічні танкери (11,5%),

- балкери (10,4%), що становлять майже три чверті флоту Equasis.

Більшість суден, що ходять під прапором цільових держав, за кількістю є або генеральними вантажними суднами (28,2%), балкерами (13,9%) або нафтовими та хімічними танкерами (12,7%).

Ці типи суден разом складають 55,3% флоту ≥500 GT у кількості суден.

Пасажирські судна (19%) і вантажні судна типу Ро-Ро (15%) є типами суден із найвищою часткою флоту ≥500 GT за кількістю суден, що літають

прапор цільових держав прапора.


ВІК СУДНА

У 2022 році понад 40% флоту було старше 25 років, причому близько 60% із них належали до категорії малих суден.

Флот нових суден віком від 0 до 4 років залишався рівномірно розподіленим протягом багатьох років за категоріями розміру суден, причому більшість нових суден були малими або середніми.

Більшості малих суден (72%) і середніх суден (60,6%) у 2022 році було більше 15 років.

З іншого боку, більшості великих (64,4%) і дуже великих суден(71,9%) було менше 15 років.


ГЕОГРАФІЧНІ ДАНІ

Більшість морських перевезень припадає на Східну Азію (15,8%), Південно-Східну Азію (12,6%), Середземне море (10,1%), Західну Європу (9,3%) і Південну Азію (9,1%).

Що стосується розміру судна, малі судна найбільше спостерігалися в Східній Азії (17,7%) і Середземному морі (13,4%), тоді як дуже великі судна в Східній Азії (14,3%) і Південно-Східній Азії (13,2%).


Детальніше: https://safety4sea.com/wp-content/uploads/2024/01/...

Більше новин з тегом #В світі

ПРМТУ представила Україну в Програмі розвитку портових працівників

За сприянням Профспілки робітників морського транспорту України, ПРМТУ та ДП «Адміністрація морських портів України» представили Україну в Програмі розвитку портових працівників (при обробці насипних вантажів) — Portworker Development Programme in Bulk Terminals (PDPII), запровадженій Міжнародною організацією праці. Навчання проходило на базі Корейського портового навчального інституту Бусану, який є найкращим експертним закладом з підготовки портових працівників в Кореї.

Порядок надання гарантій компенсації шкоди фрахтувальникам, операторам, власникам морських суден та суден внутрішнього плавання

Затверджено Порядок надання гарантій компенсації шкоди фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання

Поширені питання щодо тимчасових обмежень у прийнятті нових заяв на надання консульських послуг

Коментар МЗС України

Криміналізація моряків: міжнародна проблема

Дізнайтеся більше про те, як Міжнародна федерація транспортників (ITF) бореться з несправедливим ставленням до моряків після інцидентів і підозр у злочинах на морі

Дякуємо за звернення!