Wilhelmsen призначає свою першу жінку-капітана

Wilhelmsen Holding ASA – норвезька багатонаціональна морська група зі штаб-квартирою у Лісакері, Норвегія. У групі працює понад 21 000 осіб, і вона працює у 75 країнах. Група Wilhelmsen управляє найбільшою морською мережею у світі, що налічує понад 2200 точок по всьому світу.

Компанія Wilhelmsen призначила свого першого корейського капітана-жінку, капітана Лі Ін Ран. Коментуючи своє призначення, капітан Ран заявила, що «як одна з небагатьох жінок-капітанів у Кореї та перша в компанії Wilhelmsen, я сподіваюся, що моє досягнення надихне більше жінок-моряків зробити кар'єру в морі та боротися з забобонами у морській галузі».

У тому ж дусі Скотт Річі, генеральний менеджер Wilhelmsen Ship Management Korea, зазначив, що судноплавство було галуззю, в якій домінували чоловіки, і, будучи моряком, я повністю розумію наявність цієї проблеми. Визнання того, що це непросто, є першим кроком, і розробка способів створення середовища, в якому жінки-кадети та офіцери можуть процвітати, має вирішальне значення».

«Це наша перша жінка-капітан і точно не остання. Ми впевнені, що наша структура та система підтримки дозволять більшій кількості корейських жінок-офіцерів обійняти керівні посади. Одним із ключових аспектів, над яким ми працюємо, є створення можливостей для жінок-моряків зберігати свою роботу, одночасно виховуючи дітей», – додав Лі Де Ву, заступник генерального директора Wilhelmsen Ship Management Korea.

Завдяки надійній системі освіти в Кореї та згуртованості морських університетів, що працюють разом із судновласниками та менеджерами, Корея є підходящим місцем для Wilhelmsen, щоб виростити своїх жінок-моряків, що допоможе впоратися з глобальною кризою пропозиції моряків.

Сама капітан Лі додала: «Я дуже вдячна, що компанія визнала мої здібності та навички для цього підвищення. Структурований план кар'єрного зростання дав мені можливість постійно вдосконалювати свої навички, щоб відповідати законодавчим та галузевим вимогам».

За словами президента Морського інституту Великобританії Карсон-Джексона, участь жінок у судноплавстві, як і раніше, залишається дуже низькою, всього 2%.

Вона також додала, що «морська галузь дуже добре вміє впроваджувати ключові показники ефективності для стимулювання змін у питаннях експлуатації та безпеки, але ми не маємо критеріїв успіху для різноманітності та інклюзивності. Я хотіла б продовжувати працювати над переходом від 2 до 20% і вище».

Більше новин з тегом #Моряки

Зміни для моряків: чи варто їх очікувати?

25.06.2025 року групою народних депутатів під головуванням Тимошенко Ю.В. були внесені законопроєкти «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/56680) та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/56681). 27.06.2025 року тексти законопроєктів були опубліковані на сайті Верховної Ради України.

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

ХДМА: 14 років у статусі академії та майже два століття освітньої традиції

У Морському юніон центрі відбулося урочисте відзначення 14-ї річниці з дня надання Херсонській державній морській академії статусу академії. Історія закладу налічує майже два століття — це роки формування поколінь фахівців, відданих морській справі.

Дякуємо за звернення!