Wilhelmsen призначає свою першу жінку-капітана

Wilhelmsen Holding ASA – норвезька багатонаціональна морська група зі штаб-квартирою у Лісакері, Норвегія. У групі працює понад 21 000 осіб, і вона працює у 75 країнах. Група Wilhelmsen управляє найбільшою морською мережею у світі, що налічує понад 2200 точок по всьому світу.

Компанія Wilhelmsen призначила свого першого корейського капітана-жінку, капітана Лі Ін Ран. Коментуючи своє призначення, капітан Ран заявила, що «як одна з небагатьох жінок-капітанів у Кореї та перша в компанії Wilhelmsen, я сподіваюся, що моє досягнення надихне більше жінок-моряків зробити кар'єру в морі та боротися з забобонами у морській галузі».

У тому ж дусі Скотт Річі, генеральний менеджер Wilhelmsen Ship Management Korea, зазначив, що судноплавство було галуззю, в якій домінували чоловіки, і, будучи моряком, я повністю розумію наявність цієї проблеми. Визнання того, що це непросто, є першим кроком, і розробка способів створення середовища, в якому жінки-кадети та офіцери можуть процвітати, має вирішальне значення».

«Це наша перша жінка-капітан і точно не остання. Ми впевнені, що наша структура та система підтримки дозволять більшій кількості корейських жінок-офіцерів обійняти керівні посади. Одним із ключових аспектів, над яким ми працюємо, є створення можливостей для жінок-моряків зберігати свою роботу, одночасно виховуючи дітей», – додав Лі Де Ву, заступник генерального директора Wilhelmsen Ship Management Korea.

Завдяки надійній системі освіти в Кореї та згуртованості морських університетів, що працюють разом із судновласниками та менеджерами, Корея є підходящим місцем для Wilhelmsen, щоб виростити своїх жінок-моряків, що допоможе впоратися з глобальною кризою пропозиції моряків.

Сама капітан Лі додала: «Я дуже вдячна, що компанія визнала мої здібності та навички для цього підвищення. Структурований план кар'єрного зростання дав мені можливість постійно вдосконалювати свої навички, щоб відповідати законодавчим та галузевим вимогам».

За словами президента Морського інституту Великобританії Карсон-Джексона, участь жінок у судноплавстві, як і раніше, залишається дуже низькою, всього 2%.

Вона також додала, що «морська галузь дуже добре вміє впроваджувати ключові показники ефективності для стимулювання змін у питаннях експлуатації та безпеки, але ми не маємо критеріїв успіху для різноманітності та інклюзивності. Я хотіла б продовжувати працювати над переходом від 2 до 20% і вище».

Більше новин з тегом #Моряки

Українські моряки під прапором Данії: від підписання колективної угоди – до оновлення умов співпраці

Два роки тому Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) та Данська асоціація судноплавства (Danish Shipping) підписали історичну колективну угоду, яка вперше поширилася на українських офіцерів та рядових, що працюють на суднах під Данським міжнародним реєстром суден (DIS).

Чорне море ганьби: як субстандартне судноплавство перетворює моряків на заручників плавучих трун

12-го жовтня 2025-го року поблизу Болгарії у Чорному морі затонуло вантажне судно EILEEN під прапором Камеруну.

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Україна на шляху до ратифікації MLC, 2006: важливий крок до зміцнення позицій на міжнародній арені

У рамках співпраці Міжнародної організації праці (МОП), Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції та Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ), відбувся круглий стіл на тему «Кроки України до ратифікації Конвенції МОП про працю в морському судноплавстві (MLC, 2006)».

Дякуємо за звернення!