Тисячі моряків на круїзних судах залишаються в морі

Тисячі моряків, зайнятих на круїзних суднах, все ще залишаються в морі, оскільки порти відмовляють суднам в швартуванні через обмежувальні заходи, що прийняті для стримування поширення коронавирусу.

За оцінками Міжнародної федерації транспортників (ITF), в даний час на лініях знаходяться близько 314 з 385 круїзних суден, які належать і експлуатуються основними круїзними лініями. На борту багатьох з них знаходяться сотні моряків, оскільки уряди не дозволяють їм висадку і транзит через свої порти і аеропорти для репатріації.

«На борту суден, які в морі, як і раніше знаходиться приблизно 6000 пасажирів, які, як очікується, зможуть зійти на берег тільки у кінці квітня. Деякі члени нашої команди не можуть повернутися додому, тому ми і далі будемо забезпечувати їх їжею і житлом», - йдеться в заяві корпорації Carnival від 31 березня.

Гігант круїзної індустрії сильно постраждав від триваючої пандемії, що змушує його скасовувати рейси і боротися зі зростаючим числом інфекцій на його суднах, в тому числі Diamond Princess, Grand Princess, а також Zaandam, Costa Luminosa, Costa Magica і Costa Favolosa.

Після кількох днів пошуків порту для стикування Zaandam почав висадку пасажирів в порту Еверглейдс, штат Флорида.

Costa Magica і Costa Favolosa стоять на якорі біля порту Майамі і працюють з береговою охороною США, щоб полегшити медичну евакуацію.

Однак у більшості випадків, навіть після висадки пасажирів, члени екіпажу залишаються на борту круїзних лайнерів.

За оцінками Морського союзу Австралії (MUA), на борту 11 іноземних круїзних суден у водах Австралії знаходяться до 11 000 іноземних робітників.

Профспілка заявила, що стурбована триваючою нездатністю галузі допомогти робітникам повернутися до своїх країн.

«Тяжке становище тисяч членів екіпажу на борту іноземних круїзних лайнерів, які стоять на якорі в австралійських водах, - це гуманітарна криза, що виникає, та яка вимагає негайних дій уряду», - сказав національний секретар MUA і президент ITF Педді Крамлін.

«Уряд Австралії має терміново забезпечити всі необхідні заходи для безпечної репатріації всіх членів екіпажу в їх рідні країни.

Екіпажі таких суден повинні бути перевірені на наявність COVID-19, судна стерилізовані відповідно до найвищих австралійських стандартів, після чого членам екіпажу буде дозволено зійти на берег через австралійські порти і вилетіти назад до своїх країн за рахунок своїх роботодавців.

Всі витрати на переїзд, поїздки та медичні витрати повинні покриватися міжнародними круїзними компаніями, такими як P&O, Carnival і Royal Caribbean».

Координатор ITF в Австралії Дін Саммерс заявив, що триваюча криза в значній мірі пов'язана з практикою реєстрації суден під зручним прапором, що змушує екіпажі залежати від таких країн, як Панама, Багамські Острови і Ліберія, для доставки основних продуктів харчування, палива і медикаментів.

Профспілки моряків, що входять до Міжнародної федерації транспортників, працюють з ITF та її соціальними партнерами, щоб репатріювати моряків. Але, на жаль, введені урядами обмеження на поїздки все ускладнюють.

«Це нестабільна ситуація, - сказав голова Цільовий групи ITF з круїзного судноплавства Йохан Ойен. - Уряди повинні «чинити правильно» і забезпечувати, щоб тисячі чоловіків і жінок, які надавали свої послуги пасажирам круїзного флоту світу, могли повернутися додому».

Більше новин з тегом #ITF

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Команду ITF Інспекторату розширено: напоготові до роботи

Ще одинадцять інспекторів ITF пройшли вступну програму, яка відбулася в ITF House в Лондоні, Великобританія. Зараз вони вже цілком готові до виконання своїх нових обов'язків і боротьби за права моряків у всьому світі, сприяючи зміцненню солідарності з міжнародними профспілками та зацікавленими сторонами морської галузі.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Залишення моряків – ганебне явище сучасної морської індустрії

Судновласники дедалі частіше залишають моряків напризволяще на борту суден, іноді на місяці, а то й роки.

Дякуємо за звернення!