Тайм-менеджмент і планування

Великі міжнародні компанії вже давно зрозуміли, що синергія в організації не менш важлива, ніж класичні професійні навички. І причиною того стало усвідомлення, що співробітник не діє окремо від решти команди.

Для найбільш ефективної роботи потрібно взаєморозуміння і вміння діяти як єдине ціле. Саме це стало причиною усвідомлення необхідності розвитку надпрофесійних - гнучких навичок для поліпшення особистісних і соціальних навичок працівників.

Актуальній темі тайм-менеджменту і планування була присвячена сьогоднішня зустріч для моряків-членів ПРМТУ, яка пройшла в Морському юніон центрі. Своїм досвідом з учасниками заходу поділився консультант з безпеки на морі, засновник проєкту MarSkillUp для працівників морської індустрії, капітан Павло Гусєв.

«Часто нам здається, що роботи на судні так багато, що не вистачить 24 годин, щоб все зробити. Насправді, тайм-менеджмент - це важлива складова успішної людини. Уміння правильно управляти часом в сучасному світі, коли рахунок йде на години або, навіть, хвилини - це реальність, в якій ми живемо», - каже Павло Гусєв.

Сьогоднішній семінар був спрямований на підвищення ефективності роботи на судні без додаткових витрат часу, сил і енергії. «У багатьох моряків немає чіткого розуміння, що таке надпрофесійні навички і як їх застосовувати, тому що їх ніхто цьому не вчив, а якщо і вчив, то дуже поверхово. Найчастіше це залишається на відкуп моряку, - вважає Павло. - Візьмемо, наприклад, капітанів, які добре навчалися в одному ВНЗ, в одній групі, отримали одні і ті ж професійні навички, однакові документи, чим вони можуть відрізнятися один від одного? Тільки надпрофесійних навичками. Саме розвиток гнучких навичок дозволить вивести ефективність екіпажу судна на рівень, недосяжний для інших. Адже ми вже давно не ділимо екіпаж на «палубу» і «машину», вважаючи, що ми всі одна команда».

Спікер розібрав з моряками такі питання, як: введення в тайм-менеджмент, планування і його етапи, основи S.M.A.R.T. структури, прокрастинація і її вплив на роботу, боротьба з відволікаючими факторами, делегування як інструмент тайм-менеджменту.

«Я дуже сподіваюся, що інформація, якою я поділився з колегами, буде корисна для них. Навіть якщо вони хоча б спробують застосувати ці знання в своїй роботі, значить ми зробили щось позитивне і потрібне морякам», - зазначив Павло Гусєв.

Більше новин з тегом #Моряки

Гана не будет штрафовать суда с непривитым экипажем до февраля

Морская страховая компания Gard сообщила, что Гана отозвала свое распоряжение о наложении штрафов на суда с непривитым персоналом.

Будьте внимательны к предложениям о трудоустройстве

Одной из наиболее распространенных мошеннических схем является рассылка предложений о работе в море от имени известных судоходных компаний.

Осторожно: судно YANGZHOU CONFIDENCE

В ПРМТУ обратился моряк за консультацией относительно судна YANGZHOU CONFIDENCE (IMO 9774850, Маршалловы острова).

Нехватка персонала, загруженность портов и штамм Омикрон: что ждет морское страхование в 2022?

Спустя более двух лет после начала пандемии COVID-19 давление на мировые цепочки поставок не ослабевает, поскольку обширная сеть каналов, включая порты и морские суда, которые используются для распределения товаров, остается в напряженном состоянии.

Дякуємо за увагу!
Будь ласка, заповніть форму нижче, і ми будемо раді відповісти на ваше запитання!

Дякуємо за звернення!