Тайм-менеджмент і планування

Великі міжнародні компанії вже давно зрозуміли, що синергія в організації не менш важлива, ніж класичні професійні навички. І причиною того стало усвідомлення, що співробітник не діє окремо від решти команди.

Для найбільш ефективної роботи потрібно взаєморозуміння і вміння діяти як єдине ціле. Саме це стало причиною усвідомлення необхідності розвитку надпрофесійних - гнучких навичок для поліпшення особистісних і соціальних навичок працівників.

Актуальній темі тайм-менеджменту і планування була присвячена сьогоднішня зустріч для моряків-членів ПРМТУ, яка пройшла в Морському юніон центрі. Своїм досвідом з учасниками заходу поділився консультант з безпеки на морі, засновник проєкту MarSkillUp для працівників морської індустрії, капітан Павло Гусєв.

«Часто нам здається, що роботи на судні так багато, що не вистачить 24 годин, щоб все зробити. Насправді, тайм-менеджмент - це важлива складова успішної людини. Уміння правильно управляти часом в сучасному світі, коли рахунок йде на години або, навіть, хвилини - це реальність, в якій ми живемо», - каже Павло Гусєв.

Сьогоднішній семінар був спрямований на підвищення ефективності роботи на судні без додаткових витрат часу, сил і енергії. «У багатьох моряків немає чіткого розуміння, що таке надпрофесійні навички і як їх застосовувати, тому що їх ніхто цьому не вчив, а якщо і вчив, то дуже поверхово. Найчастіше це залишається на відкуп моряку, - вважає Павло. - Візьмемо, наприклад, капітанів, які добре навчалися в одному ВНЗ, в одній групі, отримали одні і ті ж професійні навички, однакові документи, чим вони можуть відрізнятися один від одного? Тільки надпрофесійних навичками. Саме розвиток гнучких навичок дозволить вивести ефективність екіпажу судна на рівень, недосяжний для інших. Адже ми вже давно не ділимо екіпаж на «палубу» і «машину», вважаючи, що ми всі одна команда».

Спікер розібрав з моряками такі питання, як: введення в тайм-менеджмент, планування і його етапи, основи S.M.A.R.T. структури, прокрастинація і її вплив на роботу, боротьба з відволікаючими факторами, делегування як інструмент тайм-менеджменту.

«Я дуже сподіваюся, що інформація, якою я поділився з колегами, буде корисна для них. Навіть якщо вони хоча б спробують застосувати ці знання в своїй роботі, значить ми зробили щось позитивне і потрібне морякам», - зазначив Павло Гусєв.

Більше новин з тегом #Моряки

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Дякуємо за звернення!