Профспілка попереджає моряків: не рекомендуємо Caribana Lines SA

В даний час компанія-менеджер суден Caribana Lines SA відмовляється розрахуватися по заробітній платі з екіпажем свого судна Caribana Express (IMO 7816123, прапор Панами) - громадянами України, Куби та іншими, посилаючись на фінансові труднощі.

За нашою інформацією, судно працювало на лінії Іспанія - Алжир, і з 30 жовтня 2020 року перебуває в порту Кастельон-де-ла-Плана, Іспанія, де трудовою претензією екіпажу займається ITF Інспекція в Іспанії. Судно затримано адміністрацією прапора: має цілу низку проблем з документами.

Проблеми, з якими екіпаж звернувся за допомогою в ITF - заборгованість по заробітній платі (понад півроку) і прострочені контракти (деякі члени екіпажу провели на судні більше 12 місяців). Нещодавно ITF Іспанії вдалося списати деяких членів екіпажу - громадян Куби, на заміну яким прибули моряки з України.

Профспілка передбачає, що незабаром компанія буде знову намагатися зробити заміну екіпажу на Caribana Express, пропонуючи роботу нашим морякам-українцям. Щоб уникнути проблем під час контракту з цим роботодавцем, ми настійно рекомендуємо нашим морякам не брати пропозицій про роботу на судні Caribana Express.

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!