ПРМТУ провела робочу зустріч з норвезькими судновласниками

Сьогодні Перший заступник Голови ПРМТУ Олег Григорюк взяв участь у зустрічі з представниками норвезьких братських профспілок, а саме: Профспілки моряків Норвегії (NSU), Профспілки морських механіків Норвегії (NUME) і Норвезької асоціації морських офіцерів (NMOA), а також Норвезької асоціації судновласників (NSA ).

NSA - одне з найбільших об'єднань судновласників в світі. На суднах членів Асоціації в морській і офшорної індустрії працює близько 55 000 моряків 50 різних національностей, серед яких - українські моряки. Кожні два роки ПРМТУ за участю норвезьких профспілок проводить переговори з представниками Асоціації, покращуючи тексти колективного договору і розширюючи соціальні гарантії для українців, що працюють на борту норвезьких судновласників.

Останній раунд переговорів на період 2019-2020 роки відбувся в грудні 2018- го. Тоді, нагадаємо, більшість пропозицій, винесених на розгляд профспілковою стороною, були прийняті роботодавцями.

Незважаючи на те, що поточний договір дійсний до кінця цього року, зміни, внесені у Maritime Labour Act - документ, що регламентує умови праці та побуту моряків, які працюють на суднах під прапором Норвегії (NIS), - необхідно було зафіксувати і в тексті колективного договору.

Крім цього, сторони обговорили можливість надання пенсійного забезпечення українським морякам, які працюють на суднах під національним і «зручним» прапорами. Асоціація підтримала таку можливість, однак це питання потребує серйозного юридичного опрацювання та вивчення досвіду братських профспілок.

Також сторони обговорили поточний стан в морській галузі України, перспективи розвитку, нові проекти Асоціації та інші актуальні питання.

Більше новин з тегом #ITF

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Команду ITF Інспекторату розширено: напоготові до роботи

Ще одинадцять інспекторів ITF пройшли вступну програму, яка відбулася в ITF House в Лондоні, Великобританія. Зараз вони вже цілком готові до виконання своїх нових обов'язків і боротьби за права моряків у всьому світі, сприяючи зміцненню солідарності з міжнародними профспілками та зацікавленими сторонами морської галузі.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Дякуємо за звернення!