ПРМТУ провела робочу зустріч з норвезькими судновласниками

Сьогодні Перший заступник Голови ПРМТУ Олег Григорюк взяв участь у зустрічі з представниками норвезьких братських профспілок, а саме: Профспілки моряків Норвегії (NSU), Профспілки морських механіків Норвегії (NUME) і Норвезької асоціації морських офіцерів (NMOA), а також Норвезької асоціації судновласників (NSA ).

NSA - одне з найбільших об'єднань судновласників в світі. На суднах членів Асоціації в морській і офшорної індустрії працює близько 55 000 моряків 50 різних національностей, серед яких - українські моряки. Кожні два роки ПРМТУ за участю норвезьких профспілок проводить переговори з представниками Асоціації, покращуючи тексти колективного договору і розширюючи соціальні гарантії для українців, що працюють на борту норвезьких судновласників.

Останній раунд переговорів на період 2019-2020 роки відбувся в грудні 2018- го. Тоді, нагадаємо, більшість пропозицій, винесених на розгляд профспілковою стороною, були прийняті роботодавцями.

Незважаючи на те, що поточний договір дійсний до кінця цього року, зміни, внесені у Maritime Labour Act - документ, що регламентує умови праці та побуту моряків, які працюють на суднах під прапором Норвегії (NIS), - необхідно було зафіксувати і в тексті колективного договору.

Крім цього, сторони обговорили можливість надання пенсійного забезпечення українським морякам, які працюють на суднах під національним і «зручним» прапорами. Асоціація підтримала таку можливість, однак це питання потребує серйозного юридичного опрацювання та вивчення досвіду братських профспілок.

Також сторони обговорили поточний стан в морській галузі України, перспективи розвитку, нові проекти Асоціації та інші актуальні питання.

Більше новин з тегом #ITF

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Дякуємо за звернення!