Панама та Ліберія змагаються за звання найбільшої держави прапора

Панама і Ліберія змагаються за звання країни, під чиїм прапором зареєстровано найбільше суден.

У липні компанія Clarkson Research опублікувала своє аналітичне дослідження ринку, і вперше виявилося, що Ліберія вирвалася вперед за показником загальної валової місткості майже на один відсоток (246,5 млн тонн). Однак Ліберія залишилася позаду за кількістю суден - трохи понад 5 000 проти більш ніж 8 200 суден у реєстрі Панами.

У міру загострення конкуренції обидві держави прапора вживають заходів для зміцнення своїх позицій і реагування на нові виклики, що постають перед судновласниками.

Панама зазначила, що в рамках модернізації вона проводить «чистку» реєстру. Ще з 2021 року з панамського реєстру було вилучено 216 суден, які порушили міжнародні стандарти, ще 97 риболовецьких суден зараз перебувають у процесі виключення з реєстру.

Судновий реєстр Панами, який вже 20 років поспіль є найбільшим у світі за кількістю, складається зі старих суден. Середній вік, за підрахунками, становить понад 19 років, тоді як у випадку з ліберійським прапором середній вік становить менше ніж 13 років.

Панама вважає вік свого флоту однією з причин, чому Паризький меморандум про взаєморозуміння нещодавно вніс прапор Панами до так званого «сірого» списку.

Морадміністрація Панами підкреслює, що протягом останніх чотирьох років вони зосередилися на модернізації реєстру. Вони працювали з урядовцями над спрощенням адміністрування, підкреслюючи, що досягли високих показників ефективності.

Ліберія також прийняла низку нових законів і процедурних удосконалень.

Обидві держави прапора інвестують у свої системи, наголошуючи на впровадженні широкого спектра нових технологій і процесів, щоб допомогти судновласникам впоратися з майбутніми змінами в нормативних актах, спрямованих насамперед на викиди й навколишнє середовище, а також на посилення уваги до перевірок і дотримання вимог з боку контролюючих органів після перерви, викликаної пандемією.

Конкуренція між Панамою та Ліберією продовжиться, однак обидва прапори залишатимуться значно попереду інших держав прапора. Маршаллові острови посідають третє місце з 12-відсотковою часткою ринку. Китай обійшов Грецію як країну з найбільшою кількістю судновласників і в найближчі кілька років, ймовірно, старі судна будуть замінюватися новими, оскільки оператори прагнуть до більшої ефективності та зниження викидів, щоб відповідати новим галузевим стандартам IMO, які набули чинності в цьому році.

Більше новин з тегом #В світі

Криміналізація моряків: міжнародна проблема

Дізнайтеся більше про те, як Міжнародна федерація транспортників (ITF) бореться з несправедливим ставленням до моряків після інцидентів і підозр у злочинах на морі

ПРМТУ звернулася до МЗС України за роз'ясненнями

Після оголошення МЗС України тимчасовогопризупинення з 23.04.2024 року вчинення консульських дій у закордонних дипломатичних установах за заявами громадян України чоловічої статі від 18 до 60 років (окрім дій, пов’язаних зоформленням посвідчень особи на повернення в Україну), ПРМТУ отримала численні запити від моряків, громадян України, які знаходяться за кордоном.

Солідарність без кордонів: європейські профспілки підтримують Україну

Цього тижня ПРМТУ взяла участь у Профспілковому саміті на підтримку України, організованому Європейською конфедерацією профспілок (ETUC). Він пройшов 22-23 квітня у м. Люблін (Польща) та об'єднав близько 120 представників різних профспілок Європи.

Відкритий лист до ООН

Спільний відкритий лист представників морської індустрії Генеральному секретарю ООН Антоніу Гутеррішу

Дякуємо за звернення!