Панама та Ліберія змагаються за звання найбільшої держави прапора

Панама і Ліберія змагаються за звання країни, під чиїм прапором зареєстровано найбільше суден.

У липні компанія Clarkson Research опублікувала своє аналітичне дослідження ринку, і вперше виявилося, що Ліберія вирвалася вперед за показником загальної валової місткості майже на один відсоток (246,5 млн тонн). Однак Ліберія залишилася позаду за кількістю суден - трохи понад 5 000 проти більш ніж 8 200 суден у реєстрі Панами.

У міру загострення конкуренції обидві держави прапора вживають заходів для зміцнення своїх позицій і реагування на нові виклики, що постають перед судновласниками.

Панама зазначила, що в рамках модернізації вона проводить «чистку» реєстру. Ще з 2021 року з панамського реєстру було вилучено 216 суден, які порушили міжнародні стандарти, ще 97 риболовецьких суден зараз перебувають у процесі виключення з реєстру.

Судновий реєстр Панами, який вже 20 років поспіль є найбільшим у світі за кількістю, складається зі старих суден. Середній вік, за підрахунками, становить понад 19 років, тоді як у випадку з ліберійським прапором середній вік становить менше ніж 13 років.

Панама вважає вік свого флоту однією з причин, чому Паризький меморандум про взаєморозуміння нещодавно вніс прапор Панами до так званого «сірого» списку.

Морадміністрація Панами підкреслює, що протягом останніх чотирьох років вони зосередилися на модернізації реєстру. Вони працювали з урядовцями над спрощенням адміністрування, підкреслюючи, що досягли високих показників ефективності.

Ліберія також прийняла низку нових законів і процедурних удосконалень.

Обидві держави прапора інвестують у свої системи, наголошуючи на впровадженні широкого спектра нових технологій і процесів, щоб допомогти судновласникам впоратися з майбутніми змінами в нормативних актах, спрямованих насамперед на викиди й навколишнє середовище, а також на посилення уваги до перевірок і дотримання вимог з боку контролюючих органів після перерви, викликаної пандемією.

Конкуренція між Панамою та Ліберією продовжиться, однак обидва прапори залишатимуться значно попереду інших держав прапора. Маршаллові острови посідають третє місце з 12-відсотковою часткою ринку. Китай обійшов Грецію як країну з найбільшою кількістю судновласників і в найближчі кілька років, ймовірно, старі судна будуть замінюватися новими, оскільки оператори прагнуть до більшої ефективності та зниження викидів, щоб відповідати новим галузевим стандартам IMO, які набули чинності в цьому році.

More news with tag #In World

Dark fleet’s growing role in seafarer abandonments showcased by ageing gas tankers

Amid a rise in seafarer abandonments linked to vessels employed in sanctions trades, a fleet of gas tankers stands out as a repeat offender.

Youth Conference at ITF Congress: Key Points

Today, October 18, the Youth Conference was held as part of the ITF Congress in Marrakesh. The session focused on setting and approval a five-year strategic plan while addressing critical issues faced by young workers, such as mental health, occupational safety, and youth involvement in the development of collective bargaining agreements.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Thank you for contacting us!