Обережно - «Харатьян Крю Менеджмент»!

У Профспілку робітників морського транспорту України звернулися українські моряки, які застрягли в місті Карасу в очікуванні посадки на судна ARIF KAPTAN (IMO 7721897, прапор Туреччини) і RACHEL BORCHARD (IMO 9212010, прапор Маршаллови острови).

20 моряків знаходяться в одному з готелів з початку липня, але на роботу так і не потрапили, постійно отримуючи обіцянки про швидку посадку на судна від крюїнгу, який їх працевлаштовував.

Варто відзначити, що судно ARIF CAPTAIN знаходиться у відстої з червня 2015 року, що можна побачити на сайті Marintraffic. Судновласники зазначених суден відповіли на запит Профспілки, що не мають ніякого відношення до вищезгаданої зміни екіпажу і до крюингу.

Моряки повідомили, що посередником у працевлаштуванні на ці судна виступила компанія «Харатьян Крю Менеджмент». Її ж друк є на судновій ролі, яку надали моряки.

У моряків утворився великий борг за проживання в готелі, який на даний момент вони гасять за власний рахунок, коштів на репатріацію у моряків немає, боза працевлаштування, з їх слів, вони заплатили чималі «комісійні».

Що стосується непорядного посередника в працевлаштуванні, то вийти на зв'язок з його власником Артуром Харатьяном моряки та їхні родичі не можуть. Варто відзначити, що це вже не перша проблемна ситуація, в яку потрапляють моряки через вказаний крюинг. Крім того, за інформацією з Єдиного державного реєстру судових рішень, вже кілька років щодо Артура Харатьяна ведуться кримінальні провадження за вимагання та отримання від моряків неправомірної вигоди у вигляді грошових коштів за оформлення документів і відправку в рейс.

ПРМТУ в черговий раз нагадує морякам, що перед відходом у рейс від компанії, з якою раніше ви не співпрацювали, необхідно перевіряти її репутацію і інформацію про судно, в тому числі шляхом звернення за консультацією до Профспілки.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!