У Профспілку робітників морського транспорту України звернулися українські моряки, які застрягли в місті Карасу в очікуванні посадки на судна ARIF KAPTAN (IMO 7721897, прапор Туреччини) і RACHEL BORCHARD (IMO 9212010, прапор Маршаллови острови).
20 моряків знаходяться в одному з готелів з початку липня, але на роботу так і не потрапили, постійно отримуючи обіцянки про швидку посадку на судна від крюїнгу, який їх працевлаштовував.
Варто відзначити, що судно ARIF CAPTAIN знаходиться у відстої з червня 2015 року, що можна побачити на сайті Marintraffic. Судновласники зазначених суден відповіли на запит Профспілки, що не мають ніякого відношення до вищезгаданої зміни екіпажу і до крюингу.
Моряки повідомили, що посередником у працевлаштуванні на ці судна виступила компанія «Харатьян Крю Менеджмент». Її ж друк є на судновій ролі, яку надали моряки.
У моряків утворився великий борг за проживання в готелі, який на даний момент вони гасять за власний рахунок, коштів на репатріацію у моряків немає, боза працевлаштування, з їх слів, вони заплатили чималі «комісійні».
Що стосується непорядного посередника в працевлаштуванні, то вийти на зв'язок з його власником Артуром Харатьяном моряки та їхні родичі не можуть. Варто відзначити, що це вже не перша проблемна ситуація, в яку потрапляють моряки через вказаний крюинг. Крім того, за інформацією з Єдиного державного реєстру судових рішень, вже кілька років щодо Артура Харатьяна ведуться кримінальні провадження за вимагання та отримання від моряків неправомірної вигоди у вигляді грошових коштів за оформлення документів і відправку в рейс.
ПРМТУ в черговий раз нагадує морякам, що перед відходом у рейс від компанії, з якою раніше ви не співпрацювали, необхідно перевіряти її репутацію і інформацію про судно, в тому числі шляхом звернення за консультацією до Профспілки.