Обережно - «Харатьян Крю Менеджмент»!

У Профспілку робітників морського транспорту України звернулися українські моряки, які застрягли в місті Карасу в очікуванні посадки на судна ARIF KAPTAN (IMO 7721897, прапор Туреччини) і RACHEL BORCHARD (IMO 9212010, прапор Маршаллови острови).

20 моряків знаходяться в одному з готелів з початку липня, але на роботу так і не потрапили, постійно отримуючи обіцянки про швидку посадку на судна від крюїнгу, який їх працевлаштовував.

Варто відзначити, що судно ARIF CAPTAIN знаходиться у відстої з червня 2015 року, що можна побачити на сайті Marintraffic. Судновласники зазначених суден відповіли на запит Профспілки, що не мають ніякого відношення до вищезгаданої зміни екіпажу і до крюингу.

Моряки повідомили, що посередником у працевлаштуванні на ці судна виступила компанія «Харатьян Крю Менеджмент». Її ж друк є на судновій ролі, яку надали моряки.

У моряків утворився великий борг за проживання в готелі, який на даний момент вони гасять за власний рахунок, коштів на репатріацію у моряків немає, боза працевлаштування, з їх слів, вони заплатили чималі «комісійні».

Що стосується непорядного посередника в працевлаштуванні, то вийти на зв'язок з його власником Артуром Харатьяном моряки та їхні родичі не можуть. Варто відзначити, що це вже не перша проблемна ситуація, в яку потрапляють моряки через вказаний крюинг. Крім того, за інформацією з Єдиного державного реєстру судових рішень, вже кілька років щодо Артура Харатьяна ведуться кримінальні провадження за вимагання та отримання від моряків неправомірної вигоди у вигляді грошових коштів за оформлення документів і відправку в рейс.

ПРМТУ в черговий раз нагадує морякам, що перед відходом у рейс від компанії, з якою раніше ви не співпрацювали, необхідно перевіряти її репутацію і інформацію про судно, в тому числі шляхом звернення за консультацією до Профспілки.

Більше новин з тегом #Моряки

Залишення моряків: як вчасно розпізнати проблему та отримати допомогу

Залишення екіпажів — це ситуація, коли судновласник або оператор судна припиняє виконувати свої зобов'язання перед моряками та односторонньо розриває будь-які зв’язки зі своїми працівниками.

10 актуальних запитань від моряків до ПРМТУ: відповідаємо на головне

ПРМТУ підготувала матеріал з відповідями на найактуальніші запитання, які турбують українських моряків.

Ключові поправки до MLC, 2006 набувають чинності

23 грудня 2024 року знаменує важливу дату для морської індустрії, оскільки офіційно набуває чинності новий пакет поправок до Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року, спрямований на подальше поліпшення умов праці та життя в морі та вирішення деяких ключових проблем, з якими зіткнулися моряки під час пандемії COVID-19.

Ексклюзив Shipping Intel: Голова ПРМТУ Олег Григорюк про війну, міжнародну підтримку та допомогу морякам

Олег Григорюк - видатний діяч у глобальному руху захисту прав морських робітників, Голова Профспілки робітників морського транспорту України.

Дякуємо за звернення!