Обережно - «Харатьян Крю Менеджмент»!

У Профспілку робітників морського транспорту України звернулися українські моряки, які застрягли в місті Карасу в очікуванні посадки на судна ARIF KAPTAN (IMO 7721897, прапор Туреччини) і RACHEL BORCHARD (IMO 9212010, прапор Маршаллови острови).

20 моряків знаходяться в одному з готелів з початку липня, але на роботу так і не потрапили, постійно отримуючи обіцянки про швидку посадку на судна від крюїнгу, який їх працевлаштовував.

Варто відзначити, що судно ARIF CAPTAIN знаходиться у відстої з червня 2015 року, що можна побачити на сайті Marintraffic. Судновласники зазначених суден відповіли на запит Профспілки, що не мають ніякого відношення до вищезгаданої зміни екіпажу і до крюингу.

Моряки повідомили, що посередником у працевлаштуванні на ці судна виступила компанія «Харатьян Крю Менеджмент». Її ж друк є на судновій ролі, яку надали моряки.

У моряків утворився великий борг за проживання в готелі, який на даний момент вони гасять за власний рахунок, коштів на репатріацію у моряків немає, боза працевлаштування, з їх слів, вони заплатили чималі «комісійні».

Що стосується непорядного посередника в працевлаштуванні, то вийти на зв'язок з його власником Артуром Харатьяном моряки та їхні родичі не можуть. Варто відзначити, що це вже не перша проблемна ситуація, в яку потрапляють моряки через вказаний крюинг. Крім того, за інформацією з Єдиного державного реєстру судових рішень, вже кілька років щодо Артура Харатьяна ведуться кримінальні провадження за вимагання та отримання від моряків неправомірної вигоди у вигляді грошових коштів за оформлення документів і відправку в рейс.

ПРМТУ в черговий раз нагадує морякам, що перед відходом у рейс від компанії, з якою раніше ви не співпрацювали, необхідно перевіряти її репутацію і інформацію про судно, в тому числі шляхом звернення за консультацією до Профспілки.

Більше новин з тегом #Моряки

Українські моряки під прапором Данії: від підписання колективної угоди – до оновлення умов співпраці

Два роки тому Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) та Данська асоціація судноплавства (Danish Shipping) підписали історичну колективну угоду, яка вперше поширилася на українських офіцерів та рядових, що працюють на суднах під Данським міжнародним реєстром суден (DIS).

Чорне море ганьби: як субстандартне судноплавство перетворює моряків на заручників плавучих трун

12-го жовтня 2025-го року поблизу Болгарії у Чорному морі затонуло вантажне судно EILEEN під прапором Камеруну.

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Україна на шляху до ратифікації MLC, 2006: важливий крок до зміцнення позицій на міжнародній арені

У рамках співпраці Міжнародної організації праці (МОП), Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції та Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ), відбувся круглий стіл на тему «Кроки України до ратифікації Конвенції МОП про працю в морському судноплавстві (MLC, 2006)».

Дякуємо за звернення!