Олег Григорюк в ефірі UA: УКРАIНСЬКЕ РАДIО ОДЕСА

Як вплинув спалах COVID-19 на морську галузь: Перший заступник Голови ПРМТУ Олег Григорюк відповів на питання в прямому ефірі UA: УКРАIНСЬКЕ РАДIО ОДЕСА

Прослухавши ефір, ви дізнаєтеся відповіді на такі питання, як:

- Зараз ті, хто в морі, потребують заміни екіпажу, але це складно зробити через закриття кордонів і припинення пересування. Яким чином можна вирішити цю проблему?

- Якщо моряк не хоче продовжувати контракт і терміново вимагає, щоб його доставили додому, такі заміни відбуваються, незважаючи на закриті кордони між державами?

- Які гарантії будуть у тих, хто пробуде на судні довше, ніж передбачає контракт? Чи буде цей час додатково оплачуватися?

- ПРМТУ направила лист на адресу Міністра інфраструктури України, щоб продовжити сертифікати моряків на три місяці. Які результати?

- Якщо через пандемію моряк не може потрапити на судно і почати працювати, він втрачає контракт, контракт розривається? Або рейс переносять або передбачена компенсація?

- Якщо до початку пандемії у моряка було підписано контракт з певною компанією, і, наприклад, завтра, 24 квітня, він повинен був заступити на судно і почати роботу, але зрозуміло, що він цього зробити не зможе, чи є процедура, яка може відстрочити рейс, отримати компенсацію? Чи були такі випадки? Чи можливо це на практиці?

- Моряки, які знаходяться на березі, не можуть пройти атестацію. Коли відкриються кордони, вони зможуть працевлаштуватися? Чому у нас не можна проходити підготовку в тренажерних центрах дистанційно?

- Після закінчення світової пандемії, коли все повернеться на свої місця, українські моряки не всі зможуть одночасно повернутися на роботу, так як на руках не буде необхідного пакету документів, чи є ризик того, що місця в іноземних компаніях, які зараз займають українські моряки, зможуть зайняти моряки інших національностей? І ми втратимо ці робочі місця?

- Які дії з боку держави і ПРМТУ були зроблені для захисту екіпажів на борту суден, тобто вони отримали засоби дезінфекції та індивідуального захисту?

- Які збитки понесе українська морська галузь через пандемію?

Ефір: https://www.mixcloud.com/ua_radio_odesa/23042020-%D0%B2%D0%B5%D1%87%D1%96%D1%80%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D1%96%D1%8F-%D1%8F%D0%BA-%D0%B2%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%83%D0%B2-%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%85-covid-19-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%83-%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%83%D0%B7%D1%8C/



Більше новин з тегом #Моряки

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Зміни для моряків: чи варто їх очікувати?

25.06.2025 року групою народних депутатів під головуванням Тимошенко Ю.В. були внесені законопроєкти «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/56680) та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/56681). 27.06.2025 року тексти законопроєктів були опубліковані на сайті Верховної Ради України.

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

Дякуємо за звернення!