Олег Григорюк в ефірі UA: УКРАIНСЬКЕ РАДIО ОДЕСА

Як вплинув спалах COVID-19 на морську галузь: Перший заступник Голови ПРМТУ Олег Григорюк відповів на питання в прямому ефірі UA: УКРАIНСЬКЕ РАДIО ОДЕСА

Прослухавши ефір, ви дізнаєтеся відповіді на такі питання, як:

- Зараз ті, хто в морі, потребують заміни екіпажу, але це складно зробити через закриття кордонів і припинення пересування. Яким чином можна вирішити цю проблему?

- Якщо моряк не хоче продовжувати контракт і терміново вимагає, щоб його доставили додому, такі заміни відбуваються, незважаючи на закриті кордони між державами?

- Які гарантії будуть у тих, хто пробуде на судні довше, ніж передбачає контракт? Чи буде цей час додатково оплачуватися?

- ПРМТУ направила лист на адресу Міністра інфраструктури України, щоб продовжити сертифікати моряків на три місяці. Які результати?

- Якщо через пандемію моряк не може потрапити на судно і почати працювати, він втрачає контракт, контракт розривається? Або рейс переносять або передбачена компенсація?

- Якщо до початку пандемії у моряка було підписано контракт з певною компанією, і, наприклад, завтра, 24 квітня, він повинен був заступити на судно і почати роботу, але зрозуміло, що він цього зробити не зможе, чи є процедура, яка може відстрочити рейс, отримати компенсацію? Чи були такі випадки? Чи можливо це на практиці?

- Моряки, які знаходяться на березі, не можуть пройти атестацію. Коли відкриються кордони, вони зможуть працевлаштуватися? Чому у нас не можна проходити підготовку в тренажерних центрах дистанційно?

- Після закінчення світової пандемії, коли все повернеться на свої місця, українські моряки не всі зможуть одночасно повернутися на роботу, так як на руках не буде необхідного пакету документів, чи є ризик того, що місця в іноземних компаніях, які зараз займають українські моряки, зможуть зайняти моряки інших національностей? І ми втратимо ці робочі місця?

- Які дії з боку держави і ПРМТУ були зроблені для захисту екіпажів на борту суден, тобто вони отримали засоби дезінфекції та індивідуального захисту?

- Які збитки понесе українська морська галузь через пандемію?

Ефір: https://www.mixcloud.com/ua_radio_odesa/23042020-%D0%B2%D0%B5%D1%87%D1%96%D1%80%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D1%96%D1%8F-%D1%8F%D0%BA-%D0%B2%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%83%D0%B2-%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%85-covid-19-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%83-%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%83%D0%B7%D1%8C/



Більше новин з тегом #Моряки

Продовження дії посвідчення судноводія на ЄВВШ

«Дію посвідчення судноводія торговельного судна, яке допущено до плавання судноплавними річковими Європейськими внутрішніми водними шляхами можна продовжити» — про що повідомив голова Адміністрації судноплавства Микола Кравчук.

Нові «зручні прапори»: Домініка, Гамбія, Ніуе

ITF додала три нові прапори — Домініка, Гамбія та Ніуе — до свого багаторічного відкритого реєстру «зручних прапорів».

Українські моряки під прапором Данії: від підписання колективної угоди – до оновлення умов співпраці

Два роки тому Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) та Данська асоціація судноплавства (Danish Shipping) підписали історичну колективну угоду, яка вперше поширилася на українських офіцерів та рядових, що працюють на суднах під Данським міжнародним реєстром суден (DIS).

Чорне море ганьби: як субстандартне судноплавство перетворює моряків на заручників плавучих трун

12-го жовтня 2025-го року поблизу Болгарії у Чорному морі затонуло вантажне судно EILEEN під прапором Камеруну.

Дякуємо за звернення!