Олег Григорюк в ефірі UA: УКРАIНСЬКЕ РАДIО ОДЕСА

Як вплинув спалах COVID-19 на морську галузь: Перший заступник Голови ПРМТУ Олег Григорюк відповів на питання в прямому ефірі UA: УКРАIНСЬКЕ РАДIО ОДЕСА

Прослухавши ефір, ви дізнаєтеся відповіді на такі питання, як:

- Зараз ті, хто в морі, потребують заміни екіпажу, але це складно зробити через закриття кордонів і припинення пересування. Яким чином можна вирішити цю проблему?

- Якщо моряк не хоче продовжувати контракт і терміново вимагає, щоб його доставили додому, такі заміни відбуваються, незважаючи на закриті кордони між державами?

- Які гарантії будуть у тих, хто пробуде на судні довше, ніж передбачає контракт? Чи буде цей час додатково оплачуватися?

- ПРМТУ направила лист на адресу Міністра інфраструктури України, щоб продовжити сертифікати моряків на три місяці. Які результати?

- Якщо через пандемію моряк не може потрапити на судно і почати працювати, він втрачає контракт, контракт розривається? Або рейс переносять або передбачена компенсація?

- Якщо до початку пандемії у моряка було підписано контракт з певною компанією, і, наприклад, завтра, 24 квітня, він повинен був заступити на судно і почати роботу, але зрозуміло, що він цього зробити не зможе, чи є процедура, яка може відстрочити рейс, отримати компенсацію? Чи були такі випадки? Чи можливо це на практиці?

- Моряки, які знаходяться на березі, не можуть пройти атестацію. Коли відкриються кордони, вони зможуть працевлаштуватися? Чому у нас не можна проходити підготовку в тренажерних центрах дистанційно?

- Після закінчення світової пандемії, коли все повернеться на свої місця, українські моряки не всі зможуть одночасно повернутися на роботу, так як на руках не буде необхідного пакету документів, чи є ризик того, що місця в іноземних компаніях, які зараз займають українські моряки, зможуть зайняти моряки інших національностей? І ми втратимо ці робочі місця?

- Які дії з боку держави і ПРМТУ були зроблені для захисту екіпажів на борту суден, тобто вони отримали засоби дезінфекції та індивідуального захисту?

- Які збитки понесе українська морська галузь через пандемію?

Ефір: https://www.mixcloud.com/ua_radio_odesa/23042020-%D0%B2%D0%B5%D1%87%D1%96%D1%80%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D1%96%D1%8F-%D1%8F%D0%BA-%D0%B2%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%83%D0%B2-%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%85-covid-19-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%83-%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%83%D0%B7%D1%8C/



Більше новин з тегом #Моряки

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

Разом до нових горизонтів з ver.di та ПРМТУ

Запрошуємо абітурієнтів Херсонської державної морської академії подати заявку на участь у профспілковому проєкті, що відкриває можливість навчання в Литві за підтримки німецької профспілки ver.di.

ПРМТУ: законопроєкт №13530 не вирішує проблеми українських моряків

Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) виступає проти прийняття законопроєкту №13530 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо заохочення моряків до підтримки української економіки», який фактично не містить жодних заохочень для українських моряків.

Дякуємо за звернення!