Новий збір у Панамському каналі

Адміністрація Панамського каналу запроваджує плату за зрив у графіку руху.

Новий збір стягуватиметься з суден, які потрапили, наприклад, в аварію, на додаток до звичайних транзитних зборів. Він залежатиме від розміру, типу судна та вантажу.

В Адміністрації вважають, що такий захід забезпечить ефективність та надійність операцій на каналі. Але таке рішення викликало неоднозначну реакцію: операторів суден можуть звинуватити за обставини, які від них не залежать. Ситуації, які можуть спричинити стягнення плати за збій, потенційно можуть включати навігаційні помилки, що призвели до зіткнення суден, або механічні поломки, які можна було б уникнути при належному технічному обслуговуванні судна.

Адміністрація, в свою чергу, зазначила, що буде тісно співпрацювати з операторами суден, щоб звести до мінімуму наслідки збоїв та забезпечити їхнє швидке та ефективне усунення.

Більше новин з тегом #В світі

ПРМТУ на European Shipping Summit 2025

Профспілка робітників морського транспорту України взяла участь в European Shipping Summit 2025, що об’єднав представників моряків, шиппінгу та урядів країн Європи.

Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

Нові можливості для моряків: допомога в оформленні кваліфікаційних документів

Юридичний консультаційний центр MTWTU LAW HUB безкоштовно супроводжує моряків, членів ПРМТУ на всіх етапах подачі та отримання кваліфікаційних документів.

Тіньовий флот рф: загроза для міжнародного судноплавства

За даними порталу War & Sanctions, російський тіньовий танкерний флот налічує 89 капітанів і 625 суден, які систематично порушують міжнародне морське право.

Дякуємо за звернення!