Новий збір у Панамському каналі

Адміністрація Панамського каналу запроваджує плату за зрив у графіку руху.

Новий збір стягуватиметься з суден, які потрапили, наприклад, в аварію, на додаток до звичайних транзитних зборів. Він залежатиме від розміру, типу судна та вантажу.

В Адміністрації вважають, що такий захід забезпечить ефективність та надійність операцій на каналі. Але таке рішення викликало неоднозначну реакцію: операторів суден можуть звинуватити за обставини, які від них не залежать. Ситуації, які можуть спричинити стягнення плати за збій, потенційно можуть включати навігаційні помилки, що призвели до зіткнення суден, або механічні поломки, які можна було б уникнути при належному технічному обслуговуванні судна.

Адміністрація, в свою чергу, зазначила, що буде тісно співпрацювати з операторами суден, щоб звести до мінімуму наслідки збоїв та забезпечити їхнє швидке та ефективне усунення.

Більше новин з тегом #В світі

Як безпечно пройти Червоне море та Баб-ель-Мандебську протоку

Гуманітарний координаційний центр (HOCC) республіки Ємен розповсюджує рекомендації щодо проходження через Червоне море та Баб-ель-Мандебську протоку.

«Наш океан – Наші зобов'язання – Наші можливості»

Захист океану займає центральне місце у морській тематиці світу 2025 року

Практичні знання для нового старту: тренінг ПРМТУ и МОП в Одесі

В Одесі відбувся тренінг «Розпочни власний бізнес - створи свою справу з нуля», організований ПРМТУ у рамках проєкту Міжнародної організації праці «Підтримка України – запобігання трудовій експлуатації та торгівлі людьми, підтримка розвитку підприємництва та соціальних партнерів», що фінансується урядом Бельгії.

Візи C1/D, в’їзд до США та неналежний сексуальний цифровий контент

Міжнародний партнер ПРМТУ – Профспілка моряків Норвегії – поділилися інформацією з моряками, щоб ви могли убезпечити себе.

Дякуємо за звернення!