Новий збір у Панамському каналі

Адміністрація Панамського каналу запроваджує плату за зрив у графіку руху.

Новий збір стягуватиметься з суден, які потрапили, наприклад, в аварію, на додаток до звичайних транзитних зборів. Він залежатиме від розміру, типу судна та вантажу.

В Адміністрації вважають, що такий захід забезпечить ефективність та надійність операцій на каналі. Але таке рішення викликало неоднозначну реакцію: операторів суден можуть звинуватити за обставини, які від них не залежать. Ситуації, які можуть спричинити стягнення плати за збій, потенційно можуть включати навігаційні помилки, що призвели до зіткнення суден, або механічні поломки, які можна було б уникнути при належному технічному обслуговуванні судна.

Адміністрація, в свою чергу, зазначила, що буде тісно співпрацювати з операторами суден, щоб звести до мінімуму наслідки збоїв та забезпечити їхнє швидке та ефективне усунення.

More news with tag #In World

ПРМТУ на European Shipping Summit 2025

Профспілка робітників морського транспорту України взяла участь у European Shipping Summit 2025, що об’єднав представників моряків, шиппінгу та урядів країн Європи.

Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

New Opportunities for Seafarers: Assistance in Obtaining Qualification Documents

The legal consulting centre MTWTU LAW HUB provides free of charge support to seafarers, MTWTU members, at all stages of submitting and receiving qualification documents.

Тіньовий флот рф: загроза для міжнародного судноплавства

За даними порталу War & Sanctions, російський тіньовий танкерний флот налічує 89 капітанів і 625 суден, які систематично порушують міжнародне морське право.

Thank you for contacting us!