Моряки стали жертвами шахрайства: квитки на рейс додому виявилися фальшивкою

Дванадцятьох індійських моряків не пустили в аеропорт Південної Америки, коли вони намагалися відправитися додому після роботи на суховантажі. Причина: їхній роботодавець видав їм фальшиві квитки на літак.

Екіпаж судна MED SEA LION (IMO 9350331) був шокований, коли дізнався, що замість того, щоб бути репатрійованими додому по закінченню їхніх тривалих контрактів, вони фактично застрягли в Гайані - країні, що знаходиться майже за 14 000 км від дому.

Шість тижнів моряки перебували в тривожному очікуванні, не знаючи, що робити далі. Гроші швидко закінчувалися.

Протягом тривалого часу від власників судна, компанії Sea Lion Shipping, не було жодної відповіді. Колишній роботодавець фактично став для моряків примарою. Через кілька тижнів після того, як вони опинилися в скрутному становищі, один з членів екіпажу сам заплатив за свій квиток додому. Але не всі могли дозволити собі це.

Екіпаж почав отримувати підтримку від інших. Запити з вимогою репатріації надійшли спочатку від самих моряків, потім від держави прапора судна, Сент-Кіттс і Невіс, потім від страхової компанії Thomas Miller Speciality, і найвпливовіше - від Міжнародної федерації транспортників (ITF).

Багато судновласників знають, що як тільки ITF бере справу в свої руки і залучає сили своїх більш ніж 200 членських профспілок і 130 інспекторів в портах по всьому світу, безвідповідальним роботодавцям, які ухиляються від виконання своїх зобов'язань перед екіпажами, нікуди буде ховатися.

Наприкінці квітня компанія Sea Lion Shipping мусила репатріювати решту 11 моряків до Індії.


Але для ITF цього стало більше недостатньо

«Sea Lion Shipping тепер повинна заплатити екіпажу за той період, протягом якого через їхню недбалість моряки змушені були чекати, поки компанія видасть їм справжні квитки додому», - сказав Стів Троусдейл, Координатор інспекторів ITF.

За його словами, керівні принципи, що доповнюють MLC, 2006, покладають на судновласників обов'язок виплачувати заробітну плату екіпажу за період між моментом, коли вони покидають судно, і поверненням додому.

«Незалежно від того, чому були видані фальшиві квитки, і того що компанія повинна була виконати свої зобов'язання щодо доставки екіпажу додому, інші зобов'язання судновласника перед екіпажем залишаються в силі. Це включає в себе повну виплату заробітної плати за період, протягом якого компанія не доставила їх додому», - сказав Троусдейл.


Sea Lion намагалася обдурити моряків на $24 000

Документи, передані ITF, тепер показують, що Sea Lion Shipping знову намагалася обманути моряків. Компанія заявила, що нові, справжні квитки будуть видані за умови, що моряки підпишуть юридичну відмову від права вимагати виплати заборгованості по заробітній платі, яка на момент повернення додому становила понад 24 000 доларів США.

Незважаючи на вмовляння і примус компанії, моряки прислухалися до порад ITF, вимагаючи дотримання своїх прав - як на репатріацію, так і на належну їм заробітну плату.

Компанія поступилася, і екіпаж повернувся додому в Індію зі всіма належними їм правами. За допомогою ITF вони висувають претензії до компанії з вимогою виплати грошей.

Стів Троусдейл з ITF заявив, що індустрія повинна уникати Sea Lion після того, як компанія «спочатку залишила екіпаж на кілька тижнів, не надавши жодної звістки, що вже досить погано. Але потім вони намагалися змусити цих доведених до відчаю людей вибирати між грошима, яких вони потребують, і можливістю знову побачити свої сім'ї - це жорстоко і, радше за все, протизаконно».

«Судноплавна компанія Sea Lion Shipping Co продовжує безчесно поводитися по відношенню до цих моряків. Вони явно не засвоїли свій урок. Тому ITF і галузь повинні навчити їх одному: в морському секторі немає місця шахрайству і знущанням».

Більше новин з тегом #ITF

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Молодіжна конференція на Конгресі МФТ: Ключові питання

Сьогодні, 18 жовтня, в рамках Конгресу ITF в Марракеші відбулася Молодіжна конференція. Сесія була присвячена розробці тa затвердженню п'ятирічного стратегічного плану.

Дякуємо за звернення!