ІМО зосереджена на звітуванні про втрачені контейнери

107-а сесія Комітету з безпеки на морі ІМО з метою подальшого прийняття схвалила проект поправок до Розділу V Конвенції SOLAS щодо звітування про втрачені контейнери.

Контейнери, що губляться за бортом, становлять серйозну небезпеку для судноплавства і безпеки на морі в цілому, зокрема для прогулянкових вітрильних яхт, рибальських суден та інших невеликих суден, а також для морського середовища. Даний проект також стосується роботи над проблемою морського сміття.

Проект поправок до Розділу V Конвенції SOLAS (Безпека судноплавства) стосується, зокрема, Правила 31 (Повідомлення про небезпеку) і вимагає від капітана кожного судна, причетного до втрати вантажного контейнера (-ів), повідомляти подробиці такого інциденту суднам, що знаходяться поблизу, найближчій прибережній державі, а також державі прапора, яка зобов'язана повідомити про інцидент ІМО.

Проект також стосується Правила 32 (Необхідна інформація в повідомленнях про небезпеку), уточнюючи інформацію, яку необхідно повідомляти, включаючи місцезнаходження, кількість контейнерів тощо.

Також було узгоджено нову комплексну ініціативу «Розробка заходів щодо запобігання втрат контейнерів у морі» з кінцевим терміном завершення до 2025 року.

Нагадаємо, нещодавній звіт Всесвітньої ради судноплавства показав, що лише у 2022 році в морі було втрачено 661 контейнер, тоді як середній показник втрат за останні три роки становив 2 301 контейнер на рік (2020-2022).

Більше новин з тегом #В світі

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Молодіжна конференція на Конгресі МФТ: Ключові питання

Сьогодні, 18 жовтня, в рамках Конгресу ITF в Марракеші відбулася Молодіжна конференція. Сесія була присвячена розробці тa затвердженню п'ятирічного стратегічного плану.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Дякуємо за звернення!