ІМО зосереджена на звітуванні про втрачені контейнери

107-а сесія Комітету з безпеки на морі ІМО з метою подальшого прийняття схвалила проект поправок до Розділу V Конвенції SOLAS щодо звітування про втрачені контейнери.

Контейнери, що губляться за бортом, становлять серйозну небезпеку для судноплавства і безпеки на морі в цілому, зокрема для прогулянкових вітрильних яхт, рибальських суден та інших невеликих суден, а також для морського середовища. Даний проект також стосується роботи над проблемою морського сміття.

Проект поправок до Розділу V Конвенції SOLAS (Безпека судноплавства) стосується, зокрема, Правила 31 (Повідомлення про небезпеку) і вимагає від капітана кожного судна, причетного до втрати вантажного контейнера (-ів), повідомляти подробиці такого інциденту суднам, що знаходяться поблизу, найближчій прибережній державі, а також державі прапора, яка зобов'язана повідомити про інцидент ІМО.

Проект також стосується Правила 32 (Необхідна інформація в повідомленнях про небезпеку), уточнюючи інформацію, яку необхідно повідомляти, включаючи місцезнаходження, кількість контейнерів тощо.

Також було узгоджено нову комплексну ініціативу «Розробка заходів щодо запобігання втрат контейнерів у морі» з кінцевим терміном завершення до 2025 року.

Нагадаємо, нещодавній звіт Всесвітньої ради судноплавства показав, що лише у 2022 році в морі було втрачено 661 контейнер, тоді як середній показник втрат за останні три роки становив 2 301 контейнер на рік (2020-2022).

More news with tag #In World

Dark fleet’s growing role in seafarer abandonments showcased by ageing gas tankers

Amid a rise in seafarer abandonments linked to vessels employed in sanctions trades, a fleet of gas tankers stands out as a repeat offender.

Youth Conference at ITF Congress: Key Points

Today, October 18, the Youth Conference was held as part of the ITF Congress in Marrakesh. The session focused on setting and approval a five-year strategic plan while addressing critical issues faced by young workers, such as mental health, occupational safety, and youth involvement in the development of collective bargaining agreements.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Thank you for contacting us!