ІМО зосереджена на звітуванні про втрачені контейнери

107-а сесія Комітету з безпеки на морі ІМО з метою подальшого прийняття схвалила проект поправок до Розділу V Конвенції SOLAS щодо звітування про втрачені контейнери.

Контейнери, що губляться за бортом, становлять серйозну небезпеку для судноплавства і безпеки на морі в цілому, зокрема для прогулянкових вітрильних яхт, рибальських суден та інших невеликих суден, а також для морського середовища. Даний проект також стосується роботи над проблемою морського сміття.

Проект поправок до Розділу V Конвенції SOLAS (Безпека судноплавства) стосується, зокрема, Правила 31 (Повідомлення про небезпеку) і вимагає від капітана кожного судна, причетного до втрати вантажного контейнера (-ів), повідомляти подробиці такого інциденту суднам, що знаходяться поблизу, найближчій прибережній державі, а також державі прапора, яка зобов'язана повідомити про інцидент ІМО.

Проект також стосується Правила 32 (Необхідна інформація в повідомленнях про небезпеку), уточнюючи інформацію, яку необхідно повідомляти, включаючи місцезнаходження, кількість контейнерів тощо.

Також було узгоджено нову комплексну ініціативу «Розробка заходів щодо запобігання втрат контейнерів у морі» з кінцевим терміном завершення до 2025 року.

Нагадаємо, нещодавній звіт Всесвітньої ради судноплавства показав, що лише у 2022 році в морі було втрачено 661 контейнер, тоді як середній показник втрат за останні три роки становив 2 301 контейнер на рік (2020-2022).

Більше новин з тегом #В світі

Корупція в морських портах: як MACN бореться з проблемою

Морська антикорупційна мережа (MACN), вкотре звертає увагу на часто ігнорований, але руйнівний рівень корупції, з яким стикаються моряки в портах по всьому світу.

Мандрівка «Потяг пам’яті»

ETF (Європейська федерація транспортників) та Friedrich-Ebert-Stiftung (Фонд Фрідріха Еберта) організували унікальну навчальну подорож для молодих профспілківців з метою вивчення історії Голокосту, аналізу подій сучасності та виховання нового покоління лідерів, здатних будувати демократію та захищати права людини.

Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. Судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

Опитування: ваш голос має значення!

Жінки становлять лише приблизно 2% світової морської робочої сили.

Дякуємо за звернення!