Онлайн нарада з представниками морської громадськості

15 березня за ініціативи Міжнародної організації праці спільно з Міжнародною морською організацією проведено онлайн нараду з обговорення поточної кризової ситуації, утвореної військовою агресією Росії проти України.

У нараді брали участь керівники та провідні фахівці практично всіх ключових міжнародних об’єднань міжнародного торгівельного судноплавства, у тому числі ICS, InterTanker, BIMCO, Intermanager, Norwegian Shipowners Association, ECSA, ITF, ETF, ISWAN, Stella Maris, Apostleship of the Sea, Mission to Seafarers.

Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, на початку наради проінформував учасників про ключові проблеми з якими зіштовхуються українські моряки, а також закликав всіх присутніх:

• звернутися до урядів держав – членів ЄС щодо невідкладного розгляду заяви України про вступ до складу ЄС;

• використовувати прагматичний підхід та продовжувати терміни дії трудових договорів українських моряків за взаємною згодою сторін;

• не допускати будь-який тиск на українських моряків щодо виконання рейсів до портів Росії;

• надавати повну підтримки, у тому числі необхідний юридичний захист, у разі будь-яких проявів дискримінації, вчиненої проти моряків в портах Росії;

• забезпечити збереження робочих для українських моряків на суднах;

• підтримати звернення ITF до Президента України щодо надання дозволу українським морякам на перетин Державного кордону України при їх направленні для початку роботи на суднах.

У відповідь на звернення Олега Григорюка представники ключових об’єднань судновласників висловили повну підтримку України та українським морякам, а також поінформували про підготовку спільного листа об’єднань судновласників на адресу Президента України щодо надання дозволу морякам на перетин кордон для початку роботи на суднах.

Наталя Єфріменко, інспектор ITF в Україні, поінформувала про ситуацію з іноземними моряками, які фактично стали заручниками на свої суднах в портах України. Це кілька сотень моряків на 94 судах.

Сторони обговорили можливості організації гуманітарних коридорів для безпечного виходу суден з портів України, зокрема наявні небезпеки для екіпажів суден, викликаних в першу чергу грубими порушеннями російська військами норм міжнародного гуманітарного права.

В третій частині наради сторони обговорили питання гуманітарної допомоги українським морякам та членам їх родин, у тому числі тих, що вже вимушено залишили Україну.

Олег Григорюк проінформував присутніх про активну діяльність ПРМТУ з організації трансферів сімей моряків до кордону з Молдовою, підтримку братніх профспілок сім'ї ITF у Румунії, Молдові, Польщі, Німеччини, а також про матеріальна допомога сім'ям моряків, що надається Благодійним фондом «Мортранс».

Об’єднання судновласників та міжнародні благодійні організації, що займаються підтримкою моряків, запевнили у своїй готовності надавати всю необхідну допомогу родинам українських моряків.

Всі учасники наради погодились з необхідність її щотижневого проведення для координації заходів з підтримки українських моряків та їх родин.

За результатами зустрічі Олег Григорюк зазначив: «Таку солідарну підтримку ми не відчували ніколи раніше! Абсолютно всі учасники запропонували допомогу, і ми зараз опрацьовуємо усі можливі варіанти реалізації цієї допомоги для українських моряків та їхніх сімей».

More news with tag #ITF

Why is the Dali ship crew still stuck on board in the Baltimore Harbor?

Two weeks after the Dali cargo ship crashed into the Francis Scott Key Bridge in Baltimore. The Key Bridge collapsed early morning on March 26, killing six people who had been working on the bridge.

ITF Inspectorate Team Expanded: Charged and Ready

Eleven more ITF Inspectors have undergone the Induction Program in the ITF House in London, UK. They are now fully prepared to embrace their new roles and fight for the rights of seafarers worldwide while fostering solidarity with global trade unions and maritime stakeholders.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

The shameful abandonment of seafarers

An increasing number of sailors are being abandoned by their vessels’ owners, left stuck on board sometimes for months or even years.

Thank you for contacting us!