Маршаллові острови: всі судна повинні мати на борту аптечку

Республіка Маршаллові Острови (РМО) випустила посібник з медичної допомоги, в якому описані вимоги до аптечки та ведення документації на борту судна, основні обов'язки та підготовка з надання медичної допомоги.

Конвенція про працю в морському судноплавстві встановила стандарти надання медичної допомоги на борту судна і на березі. Маршаллові Острови підкреслюють, що всі судна повинні мати на борту аптечку, а відповідні рекомендації щодо ліків і медичних засобів, які повинні знаходитися на борту, містяться в Міжнародному керівництві по судновій медицині і додатку до нього, опублікованому ВООЗ.

Зокрема, щодо перевезення лікарських засобів і медичних матеріалів слід дотримуватися наступних рекомендацій:

- Усі судна повинні бути забезпечені аптечками з розрахунком, щоб укомлектування (типи, дозування і кількість ліків, медикаментів і обладнання) відповідало конкретному маршруту судна, його експлуатації та кількості людей на борту.

- Усі судна валовою місткістю понад 500 тонн повинні, окрім інших вимог, забезпечити машинне відділення і камбуз стандартними аптечками першої медичної допомоги.

- Судна, в тому числі пасажирські, що перевозять 100 і більше осіб і зазвичай здійснюють міжнародні рейси тривалістю понад три доби, зобов'язані мати на борту кваліфікованого лікаря, відповідального за надання медичної допомоги.

- Для пересувних морських бурових установок і пересувних морських установок вимога про наявність лікаря на борту може бути задоволена наявністю кваліфікованого лікаря або медсестри, які перебувають у межах досяжності вертольоту, для отримання медичних послуг на березі.

- Точний перелік медикаментів, медичного обладнання та витратних матеріалів повинен бути визначений судновласником або оператором після консультації з кваліфікованим медичним працівником, наприклад, судновим лікарем або фармацевтом.

- Судна, включаючи пороми, що перевозять небезпечні вантажі або їх залишки, повинні додатково дотримуватися Міжнародного кодексу морського перевезення небезпечних вантажів (IMDG) і вказівок останнього видання Керівництва з надання першої медичної допомоги у разі нещасних випадків, пов'язаних з небезпечними вантажами (MFAG).

- Якщо вантаж, класифікований як небезпечний, не включений в останнє видання MFAG, необхідна інформація про характер речовин, пов'язані з ним ризики, необхідні засоби індивідуального захисту, відповідні медичні процедури і специфічні антидоти повинна бути надана морякам в рамках суднової політики з охорони праці та здоров'я.

Посібник за посиланням: https://safety4sea.com/wp-content/uploads/2023/09/Marshall-Islands-Medical-Care-Aboard-Ship-and-Ashore-2023_09.pdf

More news with tag #Seamen

Продовження дії посвідчення судноводія на ЄВВШ

«Дію посвідчення судноводія торговельного судна, яке допущено до плавання судноплавними річковими Європейськими внутрішніми водними шляхами можна продовжити» — про що повідомив голова Адміністрації судноплавства Микола Кравчук.

Нові «зручні прапори»: Домініка, Гамбія, Ніуе

ITF додала три нові прапори — Домініка, Гамбія та Ніуе — до свого багаторічного відкритого реєстру «зручних прапорів».

Ukrainian Seafarers Working under the Danish Flag: From Signing the Collective Agreement to Renewing Cooperation Terms

Two years ago, the Marine Transport Workers’ Trade Union of Ukraine (MTWTU) and Danish Shipping signed a historic collective agreement that, for the first time, extended to Ukrainian officers and ratings working on vessels of the Danish International Ship Register (DIS).

THE BLACK SEA OF SHAME: HOW SUBSTANDARD SHIPPING TURNS SEAFARERS INTO HOSTAGES OF FLOATING COFFINS

On 12 October 2025, the Cameroon-flagged cargo ship EILEEN sank in the Black Sea near Bulgaria. Ten seafarers were rescued hours before the ship finally sank 140 nautical miles off Varna.

Thank you for contacting us!