Маршаллові острови: всі судна повинні мати на борту аптечку

Республіка Маршаллові Острови (РМО) випустила посібник з медичної допомоги, в якому описані вимоги до аптечки та ведення документації на борту судна, основні обов'язки та підготовка з надання медичної допомоги.

Конвенція про працю в морському судноплавстві встановила стандарти надання медичної допомоги на борту судна і на березі. Маршаллові Острови підкреслюють, що всі судна повинні мати на борту аптечку, а відповідні рекомендації щодо ліків і медичних засобів, які повинні знаходитися на борту, містяться в Міжнародному керівництві по судновій медицині і додатку до нього, опублікованому ВООЗ.

Зокрема, щодо перевезення лікарських засобів і медичних матеріалів слід дотримуватися наступних рекомендацій:

- Усі судна повинні бути забезпечені аптечками з розрахунком, щоб укомлектування (типи, дозування і кількість ліків, медикаментів і обладнання) відповідало конкретному маршруту судна, його експлуатації та кількості людей на борту.

- Усі судна валовою місткістю понад 500 тонн повинні, окрім інших вимог, забезпечити машинне відділення і камбуз стандартними аптечками першої медичної допомоги.

- Судна, в тому числі пасажирські, що перевозять 100 і більше осіб і зазвичай здійснюють міжнародні рейси тривалістю понад три доби, зобов'язані мати на борту кваліфікованого лікаря, відповідального за надання медичної допомоги.

- Для пересувних морських бурових установок і пересувних морських установок вимога про наявність лікаря на борту може бути задоволена наявністю кваліфікованого лікаря або медсестри, які перебувають у межах досяжності вертольоту, для отримання медичних послуг на березі.

- Точний перелік медикаментів, медичного обладнання та витратних матеріалів повинен бути визначений судновласником або оператором після консультації з кваліфікованим медичним працівником, наприклад, судновим лікарем або фармацевтом.

- Судна, включаючи пороми, що перевозять небезпечні вантажі або їх залишки, повинні додатково дотримуватися Міжнародного кодексу морського перевезення небезпечних вантажів (IMDG) і вказівок останнього видання Керівництва з надання першої медичної допомоги у разі нещасних випадків, пов'язаних з небезпечними вантажами (MFAG).

- Якщо вантаж, класифікований як небезпечний, не включений в останнє видання MFAG, необхідна інформація про характер речовин, пов'язані з ним ризики, необхідні засоби індивідуального захисту, відповідні медичні процедури і специфічні антидоти повинна бути надана морякам в рамках суднової політики з охорони праці та здоров'я.

Посібник за посиланням: https://safety4sea.com/wp-content/uploads/2023/09/Marshall-Islands-Medical-Care-Aboard-Ship-and-Ashore-2023_09.pdf

More news with tag #Seamen

“One Thing to Know Unions Exist — Another to Understand Their Power”

ITF Coordinator in Germany on Seafarers’ Realities and Industry Challenges

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

Together Towards New Horizons with ver.di and MTWTU

We invite entrants to Kherson State Maritime Academy to apply for participation in a trade union project that offers the opportunity to study in Lithuania with the support of the German trade union ver.di.

ПРМТУ: законопроєкт №13530 не вирішує проблеми українських моряків

Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) виступає проти прийняття законопроєкту №13530 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо заохочення моряків до підтримки української економіки», який фактично не містить жодних заохочень для українських моряків.

Thank you for contacting us!