Китай відкрив свої кордони для міжнародних поїздок

Інформація про те, що Китайська Народна Республіка планує вжити необхідних кроків щодо перегляду політики стосовно COVID-19 і, зокрема, полегшити зміну екіпажів комерційних суден під іноземним прапором, вселила надію на швидке повернення на батьківщину сотень членів екіпажів, чиї обумовлені строки трудових контрактів минули, але чиї судна ремонтують на китайських верфях або ж курсують між китайськими портами.

До Інспектора ITF в Україні та до Профспілки звернулися сім'ї українських моряків, які вже відпрацювали свої максимальні контракти, проте були змушені, підписавши продовження, залишатися на борту через заборону зміни екіпажів у попередніх портах заходу судна.

Дізнавшись про те, що їхнє судно прямує до Китаю, і прочитавши, що КНР відновлює зміни екіпажів, моряки з нетерпінням чекали від компанії та її агентів у наступному порту заходу дозволу на зміну (а саме підтвердження отримання від портової влади дозволів на прибуття змінників, а також на списання та репатріацію членів екіпажу, які відпрацювали свої контракти). З радістю повідомляємо, що такі дозволи було отримано, і зміну моряків було здійснено.

Так, після трьох років суворої політики і незважаючи на сплеск нового штаму вірусу в деяких частинах країни, КНР все ж таки прийняла міри щодо пом'якшення обмежень на поїздки, вимог до карантину і тестів. 8 січня 2023 року Китай відкрив свої кордони для міжнародних поїздок. Люди, які в'їжджають у країну, більше не зобов'язані перебувати на карантині, але, як і раніше, мають надати доказ негативного тесту ПЛР, зробленого не менш ніж за 48 годин до поїздки. Оскільки зміни політики відбулися до святкування китайського Нового року, багато членів сімей, яких розлучили протягом трьох років відтоді, як на початку 2020 року було введено заборони на поїздки, змогли возз'єднатися.

Щодо членів екіпажів комерційних суден під іноземним прапором, то урядові агентства Китаю підтвердили, що зміни і сходження на берег у портах КНР уже стали реальністю. Китай, здебільшого, повернувся до допандеймійних вимог, скасувавши необхідність отримання дозволів на зміни в кожному конкретному порту, а також обов'язкове тестування для всіх членів екіпажу. Однак члени екіпажу, які списуються, як і раніше, мають пройти тест на COVID за 48 годин до виходу з попереднього порту: якщо результат тесту негативний, морякам буде дозволено в'їзд до Китаю без карантину або інших обмежень. Дозволяється тепер і звільнення на берег. Також повідомляється, що сюрвеєрські та інші послуги знову надаватимуться в китайських портах.

Що стосується подальших планів китайського уряду, тут передбачається і відновлення круїзного судноплавства. Круїзна індустрія з нетерпінням чекає новин: до пандемії Китай був привабливим для туристів і швидко став топовим напрямком для круїзного судноплавства. Так, передбачаючи ймовірне відновлення роботи галузі, китайське спільне підприємство Carnival Corporation і Китайської державної суднобудівної корпорації (CSSC) повідомили, що розпочало організацію продажу квитків, оскільки два круїзні лайнери, придбані в компанії Costa Cruises ще до пандемії, уже практично готові до приймання пасажирів, а перший великий круїзний лайнер класу Vista (завдовжки 323 метри на 2125 кают), побудований у КНР, приєднається до круїзного флоту спільного підприємства вже у 2024 року.

More news with tag #In World

Ukrainian Maritime Forum

The Marine Transport Workers’ Trade Union of Ukraine, with the support of the International Transport Workers’ Federation (ITF) and the State Service for maritime, inland waterway transport and shipping of Ukraine, has the honor to announce the Ukrainian Maritime Forum.

Мобілізація по-новому. Що зміниться з травня

Зібрали найбільш актуальні запитання, що надходили від членів Профспілки, та підготували для вас відповіді на них.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Why is the Dali ship crew still stuck on board in the Baltimore Harbor?

Two weeks after the Dali cargo ship crashed into the Francis Scott Key Bridge in Baltimore. The Key Bridge collapsed early morning on March 26, killing six people who had been working on the bridge.

Thank you for contacting us!