Китай відкрив свої кордони для міжнародних поїздок

Інформація про те, що Китайська Народна Республіка планує вжити необхідних кроків щодо перегляду політики стосовно COVID-19 і, зокрема, полегшити зміну екіпажів комерційних суден під іноземним прапором, вселила надію на швидке повернення на батьківщину сотень членів екіпажів, чиї обумовлені строки трудових контрактів минули, але чиї судна ремонтують на китайських верфях або ж курсують між китайськими портами.

До Інспектора ITF в Україні та до Профспілки звернулися сім'ї українських моряків, які вже відпрацювали свої максимальні контракти, проте були змушені, підписавши продовження, залишатися на борту через заборону зміни екіпажів у попередніх портах заходу судна.

Дізнавшись про те, що їхнє судно прямує до Китаю, і прочитавши, що КНР відновлює зміни екіпажів, моряки з нетерпінням чекали від компанії та її агентів у наступному порту заходу дозволу на зміну (а саме підтвердження отримання від портової влади дозволів на прибуття змінників, а також на списання та репатріацію членів екіпажу, які відпрацювали свої контракти). З радістю повідомляємо, що такі дозволи було отримано, і зміну моряків було здійснено.

Так, після трьох років суворої політики і незважаючи на сплеск нового штаму вірусу в деяких частинах країни, КНР все ж таки прийняла міри щодо пом'якшення обмежень на поїздки, вимог до карантину і тестів. 8 січня 2023 року Китай відкрив свої кордони для міжнародних поїздок. Люди, які в'їжджають у країну, більше не зобов'язані перебувати на карантині, але, як і раніше, мають надати доказ негативного тесту ПЛР, зробленого не менш ніж за 48 годин до поїздки. Оскільки зміни політики відбулися до святкування китайського Нового року, багато членів сімей, яких розлучили протягом трьох років відтоді, як на початку 2020 року було введено заборони на поїздки, змогли возз'єднатися.

Щодо членів екіпажів комерційних суден під іноземним прапором, то урядові агентства Китаю підтвердили, що зміни і сходження на берег у портах КНР уже стали реальністю. Китай, здебільшого, повернувся до допандеймійних вимог, скасувавши необхідність отримання дозволів на зміни в кожному конкретному порту, а також обов'язкове тестування для всіх членів екіпажу. Однак члени екіпажу, які списуються, як і раніше, мають пройти тест на COVID за 48 годин до виходу з попереднього порту: якщо результат тесту негативний, морякам буде дозволено в'їзд до Китаю без карантину або інших обмежень. Дозволяється тепер і звільнення на берег. Також повідомляється, що сюрвеєрські та інші послуги знову надаватимуться в китайських портах.

Що стосується подальших планів китайського уряду, тут передбачається і відновлення круїзного судноплавства. Круїзна індустрія з нетерпінням чекає новин: до пандемії Китай був привабливим для туристів і швидко став топовим напрямком для круїзного судноплавства. Так, передбачаючи ймовірне відновлення роботи галузі, китайське спільне підприємство Carnival Corporation і Китайської державної суднобудівної корпорації (CSSC) повідомили, що розпочало організацію продажу квитків, оскільки два круїзні лайнери, придбані в компанії Costa Cruises ще до пандемії, уже практично готові до приймання пасажирів, а перший великий круїзний лайнер класу Vista (завдовжки 323 метри на 2125 кают), побудований у КНР, приєднається до круїзного флоту спільного підприємства вже у 2024 року.

More news with tag #In World

Dark fleet’s growing role in seafarer abandonments showcased by ageing gas tankers

Amid a rise in seafarer abandonments linked to vessels employed in sanctions trades, a fleet of gas tankers stands out as a repeat offender.

Youth Conference at ITF Congress: Key Points

Today, October 18, the Youth Conference was held as part of the ITF Congress in Marrakesh. The session focused on setting and approval a five-year strategic plan while addressing critical issues faced by young workers, such as mental health, occupational safety, and youth involvement in the development of collective bargaining agreements.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Thank you for contacting us!