Китай відкрив свої кордони для міжнародних поїздок

Інформація про те, що Китайська Народна Республіка планує вжити необхідних кроків щодо перегляду політики стосовно COVID-19 і, зокрема, полегшити зміну екіпажів комерційних суден під іноземним прапором, вселила надію на швидке повернення на батьківщину сотень членів екіпажів, чиї обумовлені строки трудових контрактів минули, але чиї судна ремонтують на китайських верфях або ж курсують між китайськими портами.

До Інспектора ITF в Україні та до Профспілки звернулися сім'ї українських моряків, які вже відпрацювали свої максимальні контракти, проте були змушені, підписавши продовження, залишатися на борту через заборону зміни екіпажів у попередніх портах заходу судна.

Дізнавшись про те, що їхнє судно прямує до Китаю, і прочитавши, що КНР відновлює зміни екіпажів, моряки з нетерпінням чекали від компанії та її агентів у наступному порту заходу дозволу на зміну (а саме підтвердження отримання від портової влади дозволів на прибуття змінників, а також на списання та репатріацію членів екіпажу, які відпрацювали свої контракти). З радістю повідомляємо, що такі дозволи було отримано, і зміну моряків було здійснено.

Так, після трьох років суворої політики і незважаючи на сплеск нового штаму вірусу в деяких частинах країни, КНР все ж таки прийняла міри щодо пом'якшення обмежень на поїздки, вимог до карантину і тестів. 8 січня 2023 року Китай відкрив свої кордони для міжнародних поїздок. Люди, які в'їжджають у країну, більше не зобов'язані перебувати на карантині, але, як і раніше, мають надати доказ негативного тесту ПЛР, зробленого не менш ніж за 48 годин до поїздки. Оскільки зміни політики відбулися до святкування китайського Нового року, багато членів сімей, яких розлучили протягом трьох років відтоді, як на початку 2020 року було введено заборони на поїздки, змогли возз'єднатися.

Щодо членів екіпажів комерційних суден під іноземним прапором, то урядові агентства Китаю підтвердили, що зміни і сходження на берег у портах КНР уже стали реальністю. Китай, здебільшого, повернувся до допандеймійних вимог, скасувавши необхідність отримання дозволів на зміни в кожному конкретному порту, а також обов'язкове тестування для всіх членів екіпажу. Однак члени екіпажу, які списуються, як і раніше, мають пройти тест на COVID за 48 годин до виходу з попереднього порту: якщо результат тесту негативний, морякам буде дозволено в'їзд до Китаю без карантину або інших обмежень. Дозволяється тепер і звільнення на берег. Також повідомляється, що сюрвеєрські та інші послуги знову надаватимуться в китайських портах.

Що стосується подальших планів китайського уряду, тут передбачається і відновлення круїзного судноплавства. Круїзна індустрія з нетерпінням чекає новин: до пандемії Китай був привабливим для туристів і швидко став топовим напрямком для круїзного судноплавства. Так, передбачаючи ймовірне відновлення роботи галузі, китайське спільне підприємство Carnival Corporation і Китайської державної суднобудівної корпорації (CSSC) повідомили, що розпочало організацію продажу квитків, оскільки два круїзні лайнери, придбані в компанії Costa Cruises ще до пандемії, уже практично готові до приймання пасажирів, а перший великий круїзний лайнер класу Vista (завдовжки 323 метри на 2125 кают), побудований у КНР, приєднається до круїзного флоту спільного підприємства вже у 2024 року.

Більше новин з тегом #ITF

Життя моряків важливі

Комітет зон бойових операцій (WOAC) Міжнародного переговорного форуму (IBF) одностайно ухвалив рішення про визначення Червоного моря та затоки Аден як «воєнних зон».

Підтримка транспортників - спілчан ПРМТУ

За ініціативою ПРМТУ та за сприянням ITF-ETF SOLIDARITY FUND допомогу у вигляді 1 500 продуктових наборів отримають українські транспортники, члени ПРМТУ.

ITF Seafarers' Trust: допомога курсантам – інвестиція в майбутнє

Протягом багатьох років Україна посідає провідні позиції щодо підготовки морських кадрів для міжнародного ринку праці. Низка кращих судноплавних компаній набирають українських курсантів і готують молодих та перспективних моряків для роботи на своїх суднах.

Безпека моряків у Червоному морі має бути на першому місці

Міжнародна федерація транспортників (ITF) заявляє, що того, що було зроблено для гарантування безпеки моряків у Червоному морі та Аденській затоці, недостатньо; і втрата життів після атаки хуситів на судно TRUE CONFIEDENCE є трагедією саме через це.

Дякуємо за звернення!