ITF розширила список «зручних прапорів», додавши дві нові країни

Два суднових реєстри, тісно пов'язані з «тіньовим флотом» — Габон та Есватіні — стали останніми доповненнями до списку прапорів зручності (FOC) ITF. Разом з цим, Тонга була виключена зі списку, що існує вже 76 років, і тепер загальна кількість FOC складає 43.

«Це токсична індустрія — реєстрація суден у країнах, де немає регулювання, нагляду та відповідальності. Це дозволяє експлуатацію та залишення моряків. Мета – створити для судновласників короткий шлях для заробітку грошей без обов'язкового дотримання найкращих практик управління ризиками та належної перевірки через регуляторну відповідальність», — сказав Педді Крамлін, президент ITF.

Компанії часто реєструють судна в країнах з низьким рівнем регулювання, щоб приховати власність, зменшити податкові зобов'язання, використовувати дешеву робочу силу або уникнути стандартів безпеки, що має серйозні наслідки для моряків, які працюють на цих суднах.

Приблизно 50% світового флоту зареєстровано в країнах з FOC. Три найбільші — Панама, Ліберія та Маршаллові острови — самі по собі складають понад 40% міжнародного флоту.

ITF визначає судно під «зручним прапором» як таке, що ходить під прапором країни, відмінної від країни фактичної власності. Ця практика існує попри міжнародне право – Конвенцію ООН з морського права – яка вимагає «реального зв’язку» між судном і країною прапора.

Девід Хайндель, голова секції моряків ITF, сказав: «Вся система зручних прапорів складна спеціально. Причини реєстрації суден під такими прапорами — уникнення податків, уникнення правил безпеки та обходження трудових стандартів і прав людини.

Реальний зв'язок між судном та його реєстром дуже важливий для визначення реального власника. Реєстри прапорів не повинні працювати як бізнеси, використовуючи нижчі стандарти, ніж традиційні національні реєстри. Поки це не припиниться, права моряків будуть продовжувати порушуватись безкарно».

Реєстри Габону та Есватіні, як вважається, залучені до зростаючого так званого «тіньового» який транспортує санкціоновану нафту. Реєстр Габону значно виріс з моменту введення міжнародних санкцій після вторгнення росії в Україну.

More news with tag #In World

«Якщо ми зможемо вистояти у ці важкі часи, ми переможемо»: в Лондоні пройшов Український морський форум

Сьогодні Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського та внутрішнього водного транспорту та судноплавства України організувала Український морський форум, якій пройшов у Лондоні. Він став важливою платформою для обговорення майбутнього української морської індустрії та зміцнення міжнародної співпраці.аці.

12 років рабства на судні — Абдул Нассер Салех нарешті вдома

Дванадцять років тому Абдул Нассер Салех приступив до своїх обов'язків механіка на судні Al Maha. Після цього він застряг на борту цього судна на шокуючий термін - 4 000 днів.

Закон про мобілізацію: відповіді на найпоширеніші питання

18 травня набув чинності Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку». Відповідно до цього Закону передбачено багато змін щодо військового обліку та мобілізації. Зібрали найбільш актуальні запитання, що надходили від членів Профспілки, та підготували для вас відповіді на них.

Візит делегації регіонального офісу МОП в Україні

На запрошення Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ) до Одеси з місією прибула делегація МОП під керівництвом Аіди Ліндмайер – директорки регіонального офісу МОП в Україні, який був відкритий на початку 2024 року. ПРМТУ організувала для гостей низку ознайомлювальних зустрічей, яка розпочалась в офісі ПРМТУ.

Thank you for contacting us!