Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

На нещодавньому засіданні Виконавчої ради IFSMA обговорювалося питання візитів представників Державного портового контролю (PSC) на судна після повідомлень про занепокоєння з боку все більшої кількості капітанів суден. Вони повинні переконатися, що норми робочого часу та відпочинку членів екіпажу дотримуються згідно стандартів Конвенції MLC, 2006. Це одна з частин інспекції офіцера PSC, адже недотримання таких норм може призвести до затримання судна.

Виконавча рада визначила, що основні занепокоєння капітанів пов'язані з відвідуванням суден представниками PSC незабаром після їх прибуття в порт, іноді навіть до приходу суднового агента на борт. Такі візити включають не лише інспекцію, а й випадкові тренування з безпеки, такі як залишення судна та спуск рятувальних шлюпок та плотів. При цьому, багато членів екіпажу втомлені, коли судно прибуває в порт, тому капітани вимушені відпускати їх для відпочинку, щоб відповідати вимогам Конвенції. Ранній прибуток представників PSC на борт судна, спонукає капітанів порушувати правила, що підлягають перевірці. Втомлений екіпаж може зробити помилки та підвищити ризик для їхньої безпеки.

Пропонується розглянути можливість надання нових вказівок та порад представникам PSC, щоб не відвідувати судна для проведення інспекцій принаймні через 6 годин після причалу. Це дозволить деяким членам екіпажу використати необхідні години відпочинку для подальшого виконання своїх обов'язків на більш професійному рівні та в безпеці.

З текстом листа ви можете ознайомитись на нашому сайті:

https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/K5t6PQ2EoQG8WpDe9GstOw79huRWihOb.pdf


Більше новин з тегом #В світі

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Молодіжна конференція на Конгресі МФТ: Ключові питання

Сьогодні, 18 жовтня, в рамках Конгресу ITF в Марракеші відбулася Молодіжна конференція. Сесія була присвячена розробці тa затвердженню п'ятирічного стратегічного плану.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Дякуємо за звернення!