Сінгапур залишається найбільш завантаженим у світі портом з перевалки та бункерування

Незважаючи на пандемію COVID-19, що триває, у 2022 році порт Сінгапуру залишався відкритим і пов'язаним з іншими портами світу. Порт Сінгапуру показав рекордно високу пропускну здатність контейнерів – 37,5 TEU. Обсяг бункерування також залишався високим, вдруге перевищивши 50 млн. тонн.

Сінгапур також був визнаний провідним морським містом світу вп'яте поспіль (у міжнародному порівняльному дослідженні Норвезького класифікаційного товариства DNV та норвезької консалтингової компанії Menon Economics AS). Це – переконливе свідчення досягнень Сінгапуру не лише в портовому секторі, а й в якості міжнародного морського центру у сфері судноплавних послуг та морських технологій.

Міністр транспорту та відповідальний міністр торговельних відносин С. Ісваран на заході «Новорічні бесіди Сінгапурського морського фонду» оголосив про успішну роботу порту Сінгапур у 2021 році та позначив чотири напрямки розвитку: стійкість, цифровізація, декарбонізація та таланти. Саме за цими напрямами, відповідно до оновленої «Карти трансформації галузі морського транспорту», уряд спрямовуватиме свої зусилля з метою розвитку морського сектору та проведення консультацій з галуззю та профспілками.

Морський Сінгапур показав себе стійким, незважаючи на проблеми пандемії за останні два роки. Я впевнений, що тісне тристороннє партнерство між урядом, промисловістю і профспілками, що триває, допоможе нам пройти етап відновлення і дозволить державі стати ще сильнішою», – сказав міністр.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!