ПРМТУ звертає увагу на необхідність забезпечення безпеки екіпажів суден, які прямують «зерновим коридором»

За інформацією, отриманою ПРМТУ, Міжнародною морською організацією зафіксовано декілька випадків виходу з морських портів України суден, укомплектованих лише мінімально необхідним складом екіпажу, в наслідок чого були утворені додаткові ризики для безпеки суден, їх екіпажів та вантажу під час їх слідування «зерновим коридором».

Про такі випадки поінформував представник ІМО в Спеціальному координаційному центрі, який створено для реалізації «зернової ініціативи» під час чергової онлайн наради робочої групи, яка була утворена Міжнародною організацію праці спільно з ІМО, найбільшими об’єднаннями судновласників (Міжнародна палата судноплавства (International Chamber of Shipping), Intermanager, Intertanker), представниками неурядових та благодійних організацій, що надають допомогу морякам, а також ПРМТУ.

МОП та ІМО звертають увагу на недопущення втоми моряків через необхідністю постійного несення вахти у складі не повних екіпажів суден під час вантажних операцій, підготовки до виходу з порту та слідування судна в складі каравану суден. Судновласники були змушені звертатися до адміністрацій держав прапору таких суден для отримання разового дозволу на перехід суден з морських портів України до Стамбулу, де судна були доукомплектовані повним екіпажем для забезпечення подальшого безпечного переходу до порту призначення.

Враховуючи вищевикладене, ПРМТУ невідкладно направлено додаткове звернення до Президента України Володимира Зеленського, Кабінету Міністрів України та Ради Національної безпеки та оборони України.

Нагадуємо, що ПРМТУ було направлено аналогічне звернення щодо необхідності найскорішого надання морякам дозволу на перетин державного кордону України, у тому числі для забезпечення безпеки перевезень вантажів, що слідують з морських портів України.

https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/lOpYqeXmtC2p...

Більше новин з тегом #Моряки

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Зміни для моряків: чи варто їх очікувати?

25.06.2025 року групою народних депутатів під головуванням Тимошенко Ю.В. були внесені законопроєкти «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/56680) та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/56681). 27.06.2025 року тексти законопроєктів були опубліковані на сайті Верховної Ради України.

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

Дякуємо за звернення!