ПРМТУ звертає увагу на необхідність забезпечення безпеки екіпажів суден, які прямують «зерновим коридором»

За інформацією, отриманою ПРМТУ, Міжнародною морською організацією зафіксовано декілька випадків виходу з морських портів України суден, укомплектованих лише мінімально необхідним складом екіпажу, в наслідок чого були утворені додаткові ризики для безпеки суден, їх екіпажів та вантажу під час їх слідування «зерновим коридором».

Про такі випадки поінформував представник ІМО в Спеціальному координаційному центрі, який створено для реалізації «зернової ініціативи» під час чергової онлайн наради робочої групи, яка була утворена Міжнародною організацію праці спільно з ІМО, найбільшими об’єднаннями судновласників (Міжнародна палата судноплавства (International Chamber of Shipping), Intermanager, Intertanker), представниками неурядових та благодійних організацій, що надають допомогу морякам, а також ПРМТУ.

МОП та ІМО звертають увагу на недопущення втоми моряків через необхідністю постійного несення вахти у складі не повних екіпажів суден під час вантажних операцій, підготовки до виходу з порту та слідування судна в складі каравану суден. Судновласники були змушені звертатися до адміністрацій держав прапору таких суден для отримання разового дозволу на перехід суден з морських портів України до Стамбулу, де судна були доукомплектовані повним екіпажем для забезпечення подальшого безпечного переходу до порту призначення.

Враховуючи вищевикладене, ПРМТУ невідкладно направлено додаткове звернення до Президента України Володимира Зеленського, Кабінету Міністрів України та Ради Національної безпеки та оборони України.

Нагадуємо, що ПРМТУ було направлено аналогічне звернення щодо необхідності найскорішого надання морякам дозволу на перетин державного кордону України, у тому числі для забезпечення безпеки перевезень вантажів, що слідують з морських портів України.

https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/lOpYqeXmtC2p...

More news with tag #Seamen

Продовження дії посвідчення судноводія на ЄВВШ

«Дію посвідчення судноводія торговельного судна, яке допущено до плавання судноплавними річковими Європейськими внутрішніми водними шляхами можна продовжити» — про що повідомив голова Адміністрації судноплавства Микола Кравчук.

Нові «зручні прапори»: Домініка, Гамбія, Ніуе

ITF додала три нові прапори — Домініка, Гамбія та Ніуе — до свого багаторічного відкритого реєстру «зручних прапорів».

Ukrainian Seafarers Working under the Danish Flag: From Signing the Collective Agreement to Renewing Cooperation Terms

Two years ago, the Marine Transport Workers’ Trade Union of Ukraine (MTWTU) and Danish Shipping signed a historic collective agreement that, for the first time, extended to Ukrainian officers and ratings working on vessels of the Danish International Ship Register (DIS).

THE BLACK SEA OF SHAME: HOW SUBSTANDARD SHIPPING TURNS SEAFARERS INTO HOSTAGES OF FLOATING COFFINS

On 12 October 2025, the Cameroon-flagged cargo ship EILEEN sank in the Black Sea near Bulgaria. Ten seafarers were rescued hours before the ship finally sank 140 nautical miles off Varna.

Thank you for contacting us!