Оновлена інформація щодо зміни

Чилі, Португалія, Данія, Панама.

Чилі однією з перших виконала вимоги протоколів Міжнародної морської організації щодо безпечної зміні екіпажу.

Міністерство транспорту і телекомунікацій Чилі офіційно дозволило в'їзд в країну через аеропорти іноземним членам екіпажу.

У відомстві уточнили, що для працівників торгового флоту вони зробили виняток, а ось для інших категорій іноземців Чилі все ще закрита для відвідування.

Там уточнили, що для членів екіпажів суден допускається в'їзд і виїзд з країни для проведення процедури заміни персоналу на борту, бо ці працівники відіграють важливу роль у підтримці ланцюжка поставок вантажів.

У Португалії в зв'язку з ростом числа хворих заборону на схід на берег пасажирів круїзних суден продовжено до 30 жовтня.

Для вантажних суден зміна можлива. Екіпажам, які прибувають з країн за межами ЄС, необхідно надати результат тесту на COVID-19, зроблений протягом останніх 72 годин. Морякам з країн ЄС також рекомендується пройти тест на COVID-19 в країні їх проісхожденія. Прі наявності негативного тесту карантинний період для прибуваючих не потрібен.

У Данії заборонили пасажирам круїзних суден сходити в портах країни до 1 грудня, однак це не поширюється на круїзні лайнери, які стоять в датських портах на приколі.

Для вантажних суден зміна екіпажу всіх національностей можлива при відсутності ознак коронавирусу і при пред'явленні доказу, що моряк сяде на судно, а не залишиться в Данії.

Всі моряки, які сядуть на судна в портах Панами повинні представити негативні результати тесту PCR-COVID-19 протягом максимум трьох днів до посадки.

Моряки звільнені від 14-денного карантину. Якщо тесту немає - зобов'яжуть пройти експрес-тест. Якщо тест позитивний - дорога в лікарню на карантин.

Також влада Панами вимагає повідомлення за 10 днів до прибуття судна / призначеної зміни екіпажу.

Більше новин з тегом #Моряки

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Дякуємо за звернення!