Канада схвалила масштабний проект з розширення контейнерного терміналу в Британській Колумбії

Уряд Канади надав дозвіл на реалізацію важливого проекту Roberts Bank Terminal 2 вартістю 2 мільярди канадських доларів з розширення контейнерного терміналу в Дельті, провінція Британська Колумбія.

Адміністрація порту Ванкувер Фрейзер, яка очолює проект, позитивно сприйняла це рішення, відзначивши його важливість для довгострокового зростання торгівлі і потреб країни в потужностях. Розширення включатиме будівництво нового наземного і морського контейнерного терміналу на три причали поблизу існуючих терміналів в Робертс-Бенк. Це в підсумку збільшить контейнерні потужності західного узбережжя приблизно на третину, додавши 2,4 млн TEU.

Робін Сільвестр, Президент і головний виконавчий директор Адміністрації порту Ванкувер Фрейзер підкреслює: «Завдяки цьому рішенню ми зможемо реалізувати один з найважливіших на сьогоднішній день проектів з розвитку торговельної інфраструктури Канади, підвищити стійкість нашого національного ланцюга поставок і забезпечити економічні вигоди для канадців і місцевого бізнесу на багато поколінь».

Очікується, що проект принесе значні економічні переваги, зокрема, понад 18 000 робочих місць на будівництві, 17 300 постійних робочих місць, щорічний ВВП в 3 мільярди доларів, а також 631 мільйон доларів податкових надходжень для канадських служб. Адміністрація порту очолить проект, таким чином продовжуючи свою діяльність з розвитку сталої інфраструктури на Нижньому Материку.

Новий морський термінал буде розташований у приливно-відливних водах, щоб мінімізувати вплив на навколишнє середовище. В рамках проекту, програма громадських інвестицій Roberts Bank Terminal 2 виділить 6 мільйонів доларів організаціям та студентам Дельти.

Проте, деякі екологічні організації висловили занепокоєння щодо потенційного негативного впливу проекту на навколишнє середовище, включаючи посилення шумового забруднення, забруднення моря і загрози місцевим видам тварин.

«Широкий незалежний огляд, заснований на наукових доказах, засвідчив, що цей мегапорт призведе до незворотної шкоди чавичі та південним косаткам, які залежать від неї», - сказав Джеффрі Янг, старший науковий та політичний аналітик Фонду Девіда Сузукі.

Більше новин з тегом #В світі

ПРМТУ представила Україну в Програмі розвитку портових працівників

За сприянням Профспілки робітників морського транспорту України, ПРМТУ та ДП «Адміністрація морських портів України» представили Україну в Програмі розвитку портових працівників (при обробці насипних вантажів) — Portworker Development Programme in Bulk Terminals (PDPII), запровадженій Міжнародною організацією праці. Навчання проходило на базі Корейського портового навчального інституту Бусану, який є найкращим експертним закладом з підготовки портових працівників в Кореї.

Порядок надання гарантій компенсації шкоди фрахтувальникам, операторам, власникам морських суден та суден внутрішнього плавання

Затверджено Порядок надання гарантій компенсації шкоди фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання

Поширені питання щодо тимчасових обмежень у прийнятті нових заяв на надання консульських послуг

Коментар МЗС України

Криміналізація моряків: міжнародна проблема

Дізнайтеся більше про те, як Міжнародна федерація транспортників (ITF) бореться з несправедливим ставленням до моряків після інцидентів і підозр у злочинах на морі

Дякуємо за звернення!